Ağustos 07, 2009

...

33 yorum:

Nihan dedi ki...

Aslı?

Asortik Krep dedi ki...

Aslı..
Çok üzgünüm.

Hande Kızılkaya dedi ki...

Çok çok üzüldüm ...

berfin dedi ki...

ahhh ne desem boşş.çok üzüldüm...

ecartan dedi ki...

acınızı paylaşamıyorum ama hissediyorum..

ecartan dedi ki...

hisseleri anlatabilecek bir cümle hatırladım bir de. Ayşe Önal'dan, "kolay anlatılıyor öyküler. kolay yazılıyor. kolay yaşanmıyor oysa.."

Handan dedi ki...

Aslıcım, tek avuntumuz şu anda mutlu ve huzurlu olduğunu düşünmek sanırım. Özlem hiçbir zaman bitmiyor, ama bir gün yeniden buluşacağımızı düşünmek biraz insanı rahatlatıyor.

Allah kardeşine bol bol rahmet eylesin. Sizlere sabır versin.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Mekani cennet olsun. Allah annene, sana ve sevenlerine sabir versin..

Adsız dedi ki...

cnm benım allah once annene , sana Anıl'ı tuM sevenlere tanıyanlara sabır versın .. yattıgı yer cennet bahcelerı olsun , huzur ıcınde uyusun . cook zor , bu acıyı su anda dındırmek mumkun degıl bılıyorum ama herseyın ılacı zaman bı tanem hıc gecmeyecek ama hayatın akısı ıcınde azalacak.. annene daha sıkı sarıl , onun arık sana daha cok ıhtıyacı var .Senı sevıyorum cnm..
Aysenur

Cocukla Cocuk dedi ki...

başın sağolsun..daha önce boyle bir acı yaşadığım için iyi anlıyorum seni..kabullenmek zor ama zaman her şeyin ilacı :(

huysuz ve tatlı dedi ki...

kelimeler yetersiz...
başınız sağolsun :(

İkiz Annesinden dedi ki...

Aslı çok üzgünüm. Hep okur fakat yazmaya kilitlenirdi parmaklarım, sonunu bilir gibi. Bizde de bolca erken vedalardan var.
Hepinize sabır diliyorum. Onların melek olmaları ve birgün kavuşacağımıza inanç en büyük avuntumuz.

oytunla hayat dedi ki...

şu anda hiç bir kelime senin acını azaltmayacak eminim... Ama senin dediğin gibi o bir melek artık...
Allah mekanını cennet eylesin...
Tüm ailene ve sana sabırlar diliyorum...

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

asli'cim, cok uzgunum...basin sagolsun demek bile zor geliyor su anda...

Adsız dedi ki...

Tam 20 sene önce, 3 ağustos 1989 da canımı, çok sevdiğim annemi kaybettim. Annem de lösemi idi. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Size ve ailenize de sabır diliyorum. ÇOk ama çok üzüldüm.
Aslıhan

Aslı Cin dedi ki...

Herkese desteği için teşekkürler. İnşallah dediğimiz gibi en iyi yerdedir.

Aslıhan, çok zor bir süreç sonrası kayıp daha da acıtıyor canı, senin de annenin yeri cennet olsun...

nothing dedi ki...

Senin ve ailenin başı sağ olsun.

YesilErik dedi ki...

Aslicim, cok ama cok uzgunum :( Sana ve ailene sabirlar diliyorum. Basiniz sagolsun.

Sevgi dedi ki...

Aslicigim basiniz sagolsun. Kardesin icin cok uzuldum, ama dedigin gibi gunah isleyecek vakti olmamistir ve guzel bir yerdedir simdi (diye umuyorum). Dayanmasi cok zor bir surec olacak bir sure senin ve ailen icin. Allahtan sizlere de sabir diliyorum.

Pratik Anne dedi ki...

Ne desek acinizi hafifletmeye yetmez. Cok uzuldum. Basiniz sagolsun, Allah geride kalanlara sabir, saglikli ve uzun omurler versin.

jelatin dedi ki...

Başın sağ olsun Aslı. Keske elimizden bir şey gelebilseydi.

Hande Kızılkaya dedi ki...

Sevgili Aslı,

Dönüp dönüp tekrar okuyorum. Seni ve Anıl'ı hiç tanımadığım halde, her okuduğumda ağlıyorum.

Ben annemi kanserden genç bir yaşta kaybettim ve çok acı çekerek öldü. Çok çok zor bir ölümdü. Neler yaşadığınızı, neler hissettiğinizi tahmin edebiliyorum. Hayatta hiç bir zaman dolmayacak bir boşluk, bir eksiklik, aklına her geldiğinde boğazında bir yumru .... Bir kardeş, bir evlat kaybetmek nasıl bir şeydir, ne büyük bir acıdır, sizi çok iyi anlıyorum.

Annem 1.5 ay komada kalmıştı, çok zor şeyler yaşadık. O dönemde ben çok garip bir rüya gördüm ....

Bu rüya nedeniyle, inanıyorum ki, Anıl şimdi çok güzel bir yerdedir ve huzur içindedir.

Allah size sabırlar versin. Anneciğinin desteğe çok ihtiyacı vardır. Bana düşmez, ama sen güçlü olmaya çalış, annen ayakta durabilsin.

Başınız sağolsun.

Songül dedi ki...

Çok üzüldüm çok, size ve annenize sabır dilerim:(

svl dedi ki...

Ne denebilirki sadece boğazımda kocaman bi düğüm yazdıklarını okudum.Çok acı ama herkezin dediği gibi o şimdi gercek yerde yalan olan biziz.Sonucta bulusacagız.Allah sabır versin.

denizanasi dedi ki...

1 haftadaır nete girememiştim. şimdi ögrendim.. sözün bitti yerdeyim. başın saolsun. mekanı cennet olsun.

yasemin dedi ki...

aslı çok üzüldüm. size sabır diliyorum.

nuray topcu dedi ki...

Alın yazısı önüne geçemiyoruz.Allah ze ve ailenize sabır versin.

cosmagenda dedi ki...

Çok çok üzüldüm. Başın sağolsun. Lösemi'den babamı kaybettiğim için çok iyi anlıyorum seni.

Çok hasta ama yine de hayatta diyorsun, bir de bakıyorsunn gitmiş!

Geride kalanlar için kötü, ama onlar için daha iyi, acılarından kurtuluyorlar.

Öyle düşün!

Fery... dedi ki...

Söz yetmez, iyi gelmez... Ne denir bilinmez... Metanet diliyorum ve güç... Çok derin ve çok ince bir acı... Allah rahmet eylesin :(

Aslı Cin dedi ki...

Herkese bu kadar ince düşünüp onun için bu kadar iyi dilekler diledikleri için teşekkü ederim.Umarım dediğiniz gibidir...

öykününannesi dedi ki...

:(

gazel vakti dedi ki...

Canım Aslıcım, kardeşin kardeşimden önce hasta olunca benim başıma gelmez sanıyordum. 27 yaşında gencecik iki çocuk annesi taze bir fidandı, soldu, kurudu. Sonra seninki iyiye gider gibi oldu sandımki bizimkide öyle olur. Dokuz ay oldu bizden ayrılalı, bir gün bile unutmadım. Acısı zamanla hafifliyor hiç ama hiç unutulmuyor. Allah sabırlar versin.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

sözün bittiği yer.. sadece sabır dileyebiliyorum..