Ağustos 22, 2007

Durum budur...

Burada full time annelik ve süper woman ev hanımlığı günlerimden ilk izlenimlerimi, yaptıklarımı ve haliyle yapamadıklarımı, planladıklarımı falan yazacaktım ancak apartmanın Adsl inde 5 gündür tamir edilemeyen problemden dolayı yazımı yayınlayamadım. Bu arada telefonla bağlanarak maillerime bakabildim ama ne onaylayabildim yorumları ne de cevaplayabildim. Yazı da evdeki bilgisayarda kaldı, dönüşte gecikmeli olarak yayınlarım.

Özetle, yollardayım, nihayet İzmir'deyim, oğluşun havaalanında tutamayıp altına işemesi dışında bir rezillik yaşamadık. Yanımızda taşıdığımız bilgisayarın kapağına oğluşla renkli çıkartmalar yapıştırıp, sırt çantamı oyuncak ve bilimum abur cuburla doldurup, bir de "Annelik günlüğü" diye tatile uygun sabun köpüğü bir roman alıp, tam bir anne oğluş tatili yapmak üzere başbaşa, sırtımda çanta, omuzumda bilgisayar çantası, bir elimde 27 kiloluk bavul, bir elimde oğluşla cengaver gibi vardım İzmir'e.

Bir süre yokum, mail box dolmuş taşıyor,spamler ve spam gibi beni alakadar etmeyen konularda gelen bir takım mailler sağolsun, ama beni sadece sizin yorumlarınız çok mutlu ediyor.

Büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim,daha ne diyeyim? Seviyorum sizi, beni özleyin...

Not: Bu yazıda Türkçe katledilmiştir ama muhtemelen Cumhurbaşkanını kabullenemeyenlerin memleketini terketmesi, yine kabullenilemeyen Başbakanca ima edildiği için tarafımdan yaşanan ezikliğe bağlı bir adaptasyonun sonucudur, geçer geçer, o da geçer...

Dip not: Şeriat taraftarları da İran'a gitsin dediğinde biri kaşlarını çatmıştı bir diğeri, bu lafın ondan ne farkı var ki?

Dip sos: Yine çenemi tutamadım değil mi?

14 yorum:

berfin dedi ki...

aslı hanım merhaba berfin ben....berfincenin sahibi..sizi okumaktan keyif aldığımı ve sayfanızı sürekli takip ettiğimi söylemek istedim..ve iş konusundaki sıkıntılarımız benzer. bende hergün ne zaman istifa etsem kendimi nasıl kovdursam planları yaparken buluyorum kendimi..inşallah sizin gibi benimde tazminatımı verip çıkarırlar...neyse tatilinizin tadını çıkarın...iyi tatiller

Sebnem'den dedi ki...

OH BE..NİHAYET BİR YAZI GELDİ..ANLADIK ADSL YOK AMA,İNSAN BİR CEP TELEFONUNA BAKMAZ MI?ARKADAŞIM BENİ ARAMIŞ MSJ ATMIŞ DEMEZ Mİ?
BUNLARI DÖNÜNCE KONUŞURUZ.SANA GÜZEL BİR TATİL DİLİYORUM CANIM.BU ARADA UZUN ZAMANDIR SANA''ASLI DARBE MI VAR?!!DEMEMİŞTİM DEĞİL Mİ?ŞAKA BİR YANA GÖRÜNEN TABLO ÇOK CAN SIKCI.AMA ARTIK BU ÜLKEDE BEYİN GÖÇÜ İSTEMİYORUM.AYDINLARIMIZIN,YAZARLARIMIZIN,BİLİM ADAMLARIMIZIN SADECE DOĞRUYU SÖYLEDİKLERİ İÇİN VE ÜLKEMİZİ SEVDİKLERİ İÇİN...''ÇEKİN GİDİN''DENSİN İSTEMİYORUM..
A.A.T.
BAKALIM BU NOKTALAMAYI BULACAK MISIN?

Adsız dedi ki...

Aslı'cım salla gitsin herşey daha güzel olur inşallah tatilde keyif yap canın ne isterse ye tatlım kilo sorununu dert etme hayat bir kez geliyoruz senin değerini bilemeyenler düşünsün canım.

Aslı Cin dedi ki...

Berfin, inşallah senin de dileklerin gerçekleşir. Övgü dolu sözlerin için çok teşekkür ederim, arada bir böyle şımartılmak iyi geliyor.;)

Şebnem'ciğim ne desen haklısın ama bir türlü yalnız kalamadım, Adaya geçeyim ilk iş seni arayacağım. Kısaltmayı buldum sanırım ;) Teşekkürler :)))

Eda, teşekkür ederim, okudun beni sanki, bu aralar tatlıya o kadar düşkünüm ki, dert edemiyorum zaten :)

Alphecca dedi ki...

Bende bu kız kendini geze geze helak etti galiba, sesi soluğu çıkmıyor demiştim.

İyi tatillerrrrrr :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Aslıcım ne güzel. Oğlusunla güzel bir tatil geçirip, daha da kocaman gülüşlerle geri dönersiniz umarım.:))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aslıcım demek gittin İzmir'e. Ne güzel. Umarım tatilin uzun ve süper geçer. Biraz kuralları kenara koy ve anın tadını çıkar! (Bol bol ye sevdiğin şeyleri:)) Bu arada biz buradayız, bir yere gitmiyoruz!!!!Öptüm canım seni de oğluşu da:)))

Adsız dedi ki...

aslicim,
simdi hayat cok daha guzel olacak inan bana:) vaktini kesinlikle daha guzel degerlendirecegine eminim.
sevgiler
.melis

ibeking dedi ki...

aaaa neler olmuş öyle ben buralarda yokken? e hoşgeldin şekerim..keyfini çıkart :)

Sybella dedi ki...

Aslıcığım,ciddi şekilde özendirdin beni oğluşla tatil konusunda...Biz iş güç,Keronun geri dönüşü,hastalıklar,fuar hazırlıkları içinde debelenip devam ediyoruz hayata....

BALDAN TATLI dedi ki...

İzmir İzmir canım İzmir. Oralardasın demek. Ne güzel bol bol eğlen. Ama dönünce vede ADSL'in düzelince sayfama bir göz at. Mim dalgası gibi sobelenme durumları var canım. Vaktin olunca bakarsın emi Sevgiyle kal.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aslıcım arada bir uğrasana bloguna! Özledim ben:(((

Unknown dedi ki...

Sana oğluşunla iyi tatiller diliyorum bende tatilden yeni döndüm okuyamadığım postları okuyorum byy...

Aslı Cin dedi ki...

Merhabalar, buradayım, yorumlarınızı okudum ama tek tek cvp yazamadığım için üzgünüm. Pazar gününden itibaren evimde olacağım, detaylı olarak o zaman yazabilecek ve fotoğrafları yayınlayacağım, o zmaana kadar hepinize sevgiler...