Ağustos 08, 2007

Rüya bu ya...


Geçen gece endişeli hallerimi silmek için hayaller kurarak uyumaya çalıştım. Sonra nasıl olduysa hayallerim rüyalarıma karıştı. Okuduklarımdan da etkilenmiş olmalıyım.

Fatih Akın Çamburnu'undaki çevre katliamı için bir belgesel çekiyor ya, işte aslında o bir belgesel değil, bir filmmiş.

Ben de ne alakam varsa filmde rol alıyormuşum.

Ben Karadenizli değilim ki, şivesini beceremem diyorum. Yok diyorlar sen İstanbul’a yıllar önce gelmiş bir hemşerisin.

Rol gereği ben köyünü kurtarmak için çalışıp didinen, bu esnada işini, evini, sevdikleriyle geçireceği zamanı bile kaybeden, saçı başı karışmış, dağıtmış, inancı ve amacı uğruna biraz sıyırmış, bütün gün telefon görüşmeleri yapıp, oraya gidip gösterilere katılan, blogunda Çamburnu’nda yapılan rezaleti anlatan bir kadınım.

Kendimi bu işe o kadar kaptırıyorum ki adeta bir Erin Brockovich’im. ( Bir önceki yazımdan kalan yetersiz annelik sendromu )

Ama sonunda kazanıyoruz, o güzelim köyü kurtarıyoruz, ben çocuğumun yanına dönüyorum, birbirimize sarılıyoruz, bir daha hiçbir şey için ayrılmıyoruz, falan filan. Mutlu sonla bitiyor anlayacağınız.

Hem çevre bilinci aşılıyor film, hem sevdiklerimizle birlikte olmanın değerini hatırlatıyor, hem de hayatta her zorluğun üstesinden gelinebileceğini, bedeli ağır olsa da.

Sonra filmimiz Oscar’a yabancı film dalında aday oluyor, ( Her zaman o törenin havasını solumayı hayal ederdim ya) saçlarımı kısacık kestirip griye boyatıyorum, ( Nedense? Bunun hakkında rüya analizim yok ?!?) neyse ki rüyamda bile Nurgül’den daha zevkliyim, harikulade hafif gümüş ışıltıları olan bir tuvalet giyiyorum, herkes filmimize bayılıyor, ödülü alıyoruz, Greenpeace bayrağı açıyoruz sahnede falan.

Michael Moore’la sohbet edip, Angelina ile kanka olmak paklar beni artık.

Rüyamda bile çalıştım, çok yorgun kalktım yataktan, sormayın.

10 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok ulvi bir amaç için mücadele etmiş ve sonunda kazanmışsın. E çok güzel bir rüya bu ohalde.:) Rüyalar gerçek olsa değil mi?

Sebnem'den dedi ki...

verda rüyasında yangınlarla uğraşır,sen ormanları kurtarırsın,bir de üzerine ödül alırsın...nem vurdu galiba sizi...:)))

Verda dedi ki...

Ooooooohhh - Bakıyorum birileri tatilden döndü, bizim rüyalarla uğraşıyor...Ama Aslinın rüyası güzel en azından, ben kabus gördüm ya... Offff offffff..

Sebnem'den dedi ki...

ASLI KOPTUM BEN YA....DEMİN UYUZ BEY BANA DURUP DURURKEN ''DEJAVU'' DEDİ...BEN DE MARKA İSMİ OLARAK MI BULDUNUZ DEDİM.EEE DOĞAL OLARAK ANLAMINI BİLİYORUM YA...
BU DA BANA YOK BEN DAHA ANLAMINI YENİ ÖĞRENDİM DEDİ....HAHAAAAA..BU ADAM 1970 DOĞUMLU BİRDE..HAHAAA..AYIP YANİ..
ŞİMDİDE...SEN BİLİYORMUYDUN DEDİİ..EEE İLKOKULDAN BERİ DEDİM..GÜLDÜ..SALAK YA..HAAAHAAA

Adsız dedi ki...

Resim süper daha da büyük koy şeker.

Aslı Cin dedi ki...

Fikriminincegülü, ne güzel olurdu rüyalar gerçek olsa. Oscar töreninden vazgeçebilirim yeter ki o yemyeşil köy kurtulsun.

Sebnem, sıcaklardan yada sabaha karşı serinlikte üstümüzün açık kalmasından ;)

Verda, senin kabusu okudukça yutkundum. Bundan böyle hayal kurarak uykuya dalmayı dene.

Şebnem, pes pes pes. Şaka yapıyor olmalı değil mi?Ondan mı çok neşeli acaba, bana iyi davranıyor, hayırdır diyordum. Tasarımları beğeniyor falan. Tabii iddiayı ben kazanana kadar iyiydi bakalım yarın pastaları getirirken küfredecek mi içinden?

Eda, Hollywood'a gideyim bir, kocaman yazarım ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Aslı çok alemsin:))) Süper bir rüya bu.Kurgu harika;)) Ben de senin gibi enteresan rüyalar görüyorum. Bu arada oğluş daha iyidir umarım. Canını sıkmamaya çalış. Elbet geçecektir bu dönem. Öpüyorum:))

Aslı Cin dedi ki...

Sebla, şimdilik çok iyi, şükür. Rüyamda çok keyifliydi ama o günden beri rüya göremiyorum, yorgunluktan sızıyorum gözümü sadece mutfağa gidip süt doldurmak için aralıyor, dönerken ayakta uyumuş oluyorum.

Unknown dedi ki...

seninki rüya olamamış ki resmen ve de tamamen flimin ta kendisi olmuş.hayır olsun:)

Aslı Cin dedi ki...

Elçin, malum oldu da, Oscar mı alacağız acaba???;)