Ekim 06, 2020

Sen plan kur bakalım

İnsanlar planlar yaparken Tanrı kahkahalarla gülermiş...

Bir süredir sesim çıkmıyor. 2020 dünyaya olduğu gibi bana da çat çat durmadan tokat attı. İnşallah kalanını kolaylıkla atlatırım. 2021 e girince her şey güllük gülistanlık olacak gibi bir beklentimiz var adeta.

Son iki aydır ağrı sızı içindeyim. Nihayet ne olduğunu anlayıp tedaviye başladık. Nurtopu gibi bir tiroid iltihabım var. Hem de öyle böyle değil. KBB ile başlayan maceram antibiyotik sonrası geçmeyince ultrasondan endokrinolojiye gittim. İltihap tahlillerde de ultrasonda da az çıktı ama bir baktılar nodüller var. Hadi bakalım biyopsiye. Onun stresiyle geçen günler sonrası temiz haberini aldım ama bu sefer başıma vuran ağrılar boğazda acı başladı. Hadi yine KBB. Yine antibiyoritik. Ardından artan baş zonklamaları ile nöroloji. Beyin Mr temiz. Boyundan mı olabilir diye Fizik tedavi. Röntgen, boyun MR derken benim boynumun solu yanmaya başladı baş diş kulak ağrılarıyla. Yine endokrinoloji. Ve tiroidlerde yoğun iltihap.

2 ayı inleyerek, ağlayarak geçirdim. Hayatımdan bezdim. Herkes böyle geçirmiyordur belki ama ben felaket geçirdim. Dr geçer bu hastalık kendi kendine bile geçebiliyor ama çok süründürür dedi. Evet resmen süründüm ben. Daha da yolu var, 20 gündür ağrıkesiciler etki etmeyince kortizona geçtik. Halsizim, mutsuzum öyle hallerdeyim.

Allah en sevmediğim insanın başına vermesin. Migreni 3 gün çekemezler ya ben bir aydır durmadan migren benzeri bir ağrı çektim ilaç almasam kim bilir daha kaç ay çekeceğim.

Bu yıl bulaşık makinamız, çim biçme makinası, televizyonumuz, tabletim, telefonum bir anda tak diye bozuldu. Önce arabanın camı kırıldı, yaptırdım lastiklerin değişmesi gerekti, onu değiştirdik araçta arıza oldu 15 gün kalakaldım.

2 ay ev inşaat halinde tadilatla uğraştım. Bir sürü problem çıktı, bıktım usandım.

Üstüne de bu çıktı.

Ben tüm kötü enerjimi savdım arkadaşlar şahane günler beni bekliyor olmalı, değil mi ? Evet Aslı deyin lütfen...

Hiç yorum yok: