Ekim 28, 2005

Sanata çelme takanlar

Ben çok iyi bir sanatçı olma yolunda ilerliyorum.
Ne sanatı mı?
Çocuk yetiştirme sanatı.
Hayatta okulu olmayan,tamamen yaratıcılığınıza bağlı olan,devamlı gelişmeye açık tek sanattır.
Ustalardan yardım alsan bile ,icra ettiğin sanat senin yoğurmanla oluşur.
Yorucu ve yıpratıcıdır,ancak bu sanata başlayıpta bırakabilen yoktur.
Ancaaak,
Sanatını icra ederken ayağına çelme takanlar da çıkabilir.
Kocalar !!!

Kerem'e "Hayır" diyorum.
O,ben özgür yetiştireceğim diyerek,çocuğunu terbiyesiz ve şımarık yetiştirip sonra kafalarını ben ne yaptım diye duvarlara çarpan annelerden olmamak için.
Televizyona avuçlarını vurduğunda,
Dvd yi sürekli açıp kapadığında,
kumandaları ağzına soktuğunda,
telefonu yere çarptığında,
cep telefonlarıyla oynadığında,
okunmamış gazeteleri yırttığında
vebazı vb vb vb...
Ama eşim ,heeer istediğini eline veriyor.
her yaptığını onaylıyor,
gülüyor.
Şımartıyor.
Ve benim bütün kendimi paralamam çöpe gidiyor.
100 kez bak ,böyle yapma dedim.
Yapıyor.
Ne yapacağım?
101. kez söyleyeceğim sanırım.
Bu yazıyı niye yazdım?
Sabah telefonumuz çalışmıyordu...

Bakalım sırada ne var?

Bu arada eşim bir tek neyi elletmiyor dersiniz?

Spor ve at yarışı gazetelerini...