Kasım 01, 2006

Meyve veren ağaç taşlanır mı demeli yoksa, nazar etme ne olur, çalış senin de olur mu?

Yahu ben yokken kimse şu işlere kıyısından köşesinden bakmadı mı?

Bakmamış.

Karikatürlerde masası iş dolu tipler vardır ya işleri boyunu aşar.

İşte o kadar olmasa da o hallerdeyim dünden beri.

Ama yemek arasında göz attığım bloglarda hakkımda bir yorum görünce, bu sıkıntılı halimde bile gülmekten kendimi alamadım.Buraya da yazamıyor ya, karşıma çıkarsa ne ala.

Belli ki hala gelip gidip okuyorlar ki kapıdan bacadan kovulan benmişim gibi şöyle demişler:

nergis said...
siz biraz usutmus,menapozlu herseyi cook gelip gecirmis,deneyimli fazla bilgic,agzi bol laf yapan kavgaci mahalle vari acayip birseylersiniz.ee hadi gozunuz aydin sizin asli cin geri donmus.ne piskin kadinmis ben utanirdim ciddi ciddi bir sey yazipda bu sekilde elestirilseydim.yada yazdiklarimin birer sacmalik oldugunu biri gelipde bana farkettirdiginde oturur dusunurdum kendim hakkinda..yazmaya devam etmek? sanki bir kose yazari tatil iznini kullanir gazetede, 15 gun sonra geri doner..yahu bu cokda ciddi bir is degilki..kose yazari icin bu bir istir.adam bu isten para kazaniyor cunku..ama bloggerlar icin bu sadece eglence olmali,yada eger bir konuda bilgin varsa paylasmak amacli olmali.neyse asli cin ayni tarz yazilari ile geri dondu.kesinlikle okuyun cok gulersiniz.aman dikkat eger bir yorum yazarsaniz onu elestirici hemen cem ve bionik devreye girer tum hisimlariyla..benden soylemesi.

3:06 AM, Kasim 01, 2006


Evet artık üzülmüyorum

Sinirlenmiyorum da.

Sadece gülüyorum.

Bir de acıyorum. Yok artık ona değil, onunla harcadığım zamana.

Hani eleştirinin anlamını bilen biri olsa da beni eleştirse, ben de bir şey yazarken nasıl araştırıp soruşturuyorsam bu eleştiriler karşısında da eğrimi doğrumu bilsem, araştırsam, ona zaman harcasam, hiç acımayacağım bu zamana.

Ama ne idüğü belirsiz birinin eleştiri adını taktığı hakaretlerine kulak asmışım ya,aslında en çok da ona üzülüyorum.

Kimi yazdıklarımı okumaktan hoşlanabilir, hoşlanmayan okumayacaktır. Fikirlerime katılanlar kadar katılmayanlar da olabilir.Beni burada aktardıklarımdan sevip, günlük hayatında benimle zaman geçirenler de olabilir. Bunların arasında yemek bloglarına girip o şaheserlere iğrenç şeyler, onları yapanlara da şişman işsiz güçsüz menapozlu kadınlar; çocukların bloglarına girip onlara çirkin şeyler; yazdığım herhangi bir konuya karşılık işsiz güçsüz, taşralı, çirkin, palavracı, aptal gibi hatırlayamadığım kadar çok saçmalık yazan biri için canımı sıktığıma inanamıyorum.

Ben buradayım.Yaşadıklarımla, paylaştıklarımla, fotoğraflarımla.

O ise bir hiç.

Yok !