Ağustos 10, 2007

Yeni inek fikirleri

Paranoid Black & White Cow Gif Images

Aman Uyuzbey duymasın.

Ha ha haaaaaaa!

Unutmadan yazmam lazım.

U.bey “Bizim ineklerin fotoğraflarını gördün mü?” diye yanına Şebnem’i yanına çağırdı. Bizim kız gitti. Hmm hoş falan dedi. Nerelerde sergilenecek diye sordu, o da anlattı falan. İneklerin şimdiden insanlarca kırılıp yolunduklarından bahsettik.

Beyefendi, bu da benim inek diyerek yapmadan sahiplendiği gösterdi, çaok çalışıp çabalamış gibi zorluklarından bahsetti, ballansırarark anlattı ve ben ayrıcalıklı bu şahane insana en ufak bir sinir hissetmeden gülümsedim, zira hayat bazen öyle adi adaletsizliklerle dolu ki oturup bunlara sinirlenemeyeceğimi fark ettim.

Neyse, Şebnemciğim yanıma gelirken lafı gediğine soktu zaten. “Aslı’cığım bir seninle benim ineğimiz yok” dedi. Müstakbel kayınvalidesinin yazlığına iki inek alıp koymayı önerdi. Beyefendi buna çok güldü. Yarabbi şükür durumu yani. İyi olur dedim en azından ineklerimiz işe yarar.

Sonra altıma işemekle, içtiğim suyun burnumdan gelmesi arasında gidip getiren fikirler çıktı ortaya. Yada bize komik geldi her şey durumun trajikomik hali karşısında.

Özetlersek, birimizin ineğinin adı mıncıklarsan depen inek olacak,bu benimki olur herhalde, diğeri ise bol lahana yedirileceğinden gaz düzeyi itibariyle ateşi çakarsan patlayan inek. Onun tasarımcısı da Şebnem.Biz asabiyiz ya o hesap.

Bu arada ben taaa ne zaman söylemiştim, bu inekler bizim memlekette 3 günde haşat olur diye…

Gördün mü bak, iyi ki ineğimiz yok.

İmza Polyanna

14 yorum:

ipek dedi ki...

Sinirim en tepe noktadayken okudum inekli yazıyı. ilaç gibi geldin Aslı, bir boşaldı ki sinirler sorma:))Kendi kendime güldüm durdum.
Sonra başladım kafamda, Ankara için inekler tasarlamaya: Fakat nedense aklıma hep çizgi romanlarda, Arizona çöllerinde,yerlerde duran boynuzlu, üst dişleri öne fırlamış sığır iskeleti kafaları geldi:)) Alev alev esen hafif bir rüzgar eşliğinde yuvarlanan bir diken yumağı, arka fonda kumların üzerinde elini öne doğru uzatarak suuuu diye sürünen, kovboy şapkalı bir adam...
Dilediğince bir inek hAYAL etmek bile mümkün değil artık bu şehirde..
Benim tez zamanda bir tatile çıkmam gerekiyor.
Sevgiler
İpek

Tanya's dedi ki...

Ay Aslıcım ya..patladım polyanna haline...cakar cakmaz patlayan ineğe de..bu memlekette hiç bişey yapmadan birşey olanlara da...gülüyoruz ağlanacak halimize hahaha

Handan dedi ki...

:D

Günaydın Aslı.

Adsız dedi ki...

Önce rüyana güldüm sonra da ineklerine...
Bizde şirketin önüne iki tane alacağız. Hem sütünden faydalanıp hem de reklam yapacağız :):)
Bu ineklerin başına gelecekleri ben de biliyordum. Daha kötüsü bile olabilirdi ya neyse bu kadarla kaldı şimdilik...

Verda dedi ki...

hahahahhahahahahaa

aaa hahahahahahahahhahahahaha
hahahahhahahhahahhahahhahaha
aaaayyyyyyyyy

hahhahahahhahahaahahaha................................

Sebnem'den dedi ki...

haaaa...valla o g�n ne g�ld�k hayat�m ya...
�imdi akl�ma geldide yine..
bir ine�im bile yok!
anl�yor musun?
hadiiii m��le...
(sezen'in g�l�mse �ark�s� �zerine bir fikir daha)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bak bir de üzülüyorsun ineğim yok diye. Olsaydı seninki de haşat olacaktı. Allahım nasıl pişkin insanlar var ya... U. Bey alsın o inekleri de harem kursun bence. Yalnız bayıldım bulduğunuz isimlere.:))

Adsız dedi ki...

İşin farklı yanı da şu Cow Parade olayında dünyada ünlü ünsüz katılımcı ve kazanan varken ülkemizde hep poüler isimlere yer verildi halbuki o kadar güzel işler vardı ki anlatamam. Nereden mi biliyorum kardeşim bu ineklerin yapılındaydı yani yapanların saf sırsız halini yapan ekipteydi. Ama ülkemizde malum işler böyle yürüyor.

Aslı Cin dedi ki...

Sevgili İpek, biraz gülümsetebildiysem ne mutlu bana. Neler çektiğinizi gazetelerden okuyoruz, sabır diliyorum size, hiç kolay değil. Elektriksiz yaşayabilirim ama ya susuz? Hem de Ağustos gibi bir ayda???

Tanya, evet işte alıştık ağlanacak halimize gülmeye, milletçe deliriyoruz sanırım.

Handan, özledim seni, nerelerdesin?

Zeya, evet daha kötülerini bekliyordum ama olmadı neyse ki. Gerçi daha önümüz uzun, ne hikayeler duyarız kimbilir?

Verda, kahkahalarını okuyunca ben de çok güldüm :D

Şebnem seninle herşeye gülebiliyoruz değil mi arkadaşım? :)

Fikriminincegülü, bizden daha ne isimler çıkar ama bu aralar işler yoğun, performans düşüyor ;)

Eda, yurtdışında da ünlü modacılar inek tasarladı ama burada iş ünlülerin tekelinde olmaktan çok sponsorların tekeline düştü iyice. Dolayısıyla popüler isimlere olmasa da şirketlerin istediği isimlere düştü tasarım yapmak. Ben eminim harika fikirler vardır sanat öğrencilerinden ama ...

Unknown dedi ki...

Benim küçükkene bir ineğim vardı,her yeri siyah sadece alnı beyaz olduğu için babaannem adını aynalı koymuştu,sizin ineklere de 5 basardı:)sizin ineklerin isimlerine bayıldım ama:)

Aslı Cin dedi ki...

Elçin, şanslı bir çocukmuşsun. Hem sevdiğin bir hayvanın varmış, hem de haliyle taze süt içme şansın ;) Biz sadece isim konusunda iddialıyız.

BALDAN TATLI dedi ki...

Anlamak mümkünü yok işte. Yoluyor öküzler bizim canım inekleri. Ha bu arada Eskişehir'e de gelmiş bu güzelim ineklerden. Umarım İstanbu'daki gibi olmaz. Sevgiyle kal.

Aslı Cin dedi ki...

Aslı, Eskişehir'de bir şey olacağını zannetmiyorum, duyduğuma göre örnek alınacak kadar güzel bir şehirmiş ve genç görgülü bir nüfusu varmış. Öküz benzetmen de çok hoş olmuş :)

gul sen dedi ki...

şu sizin u beyin tasarla(ma)dığı inek hangisi acaba çok merak ettim nerde sergileniyor?