Ekim 25, 2007

3 yaş da bitti, milat mı? Bence öyle...

Doğumgünü partisi bitti.

Hatta biteli neredeyse bir hafta oldu ama yazmaya zaman olmadı.

Bu yılki büyük bir parti değildi ve fazla arkadaşımı çağıramadım, daha çok sık görüştüğümüz arkadaşlarımızla bir vesile oldu tekrar toplanmak için.

Herkesi çağırmak isterdim ama 3 gün sürüyor hazırlanmam ve ben artık yaşlı bir kadınım :P

Her zamanki gibi hazırlandık, misafirlerimiz hazırladıklarımızı çok beğendi, Ayşen ve Sinem hanımlar elleri boş gelmeyince ziyafet şenlendi. Deniz hanım da ben de bir şeyler yapayım mı diye sormuştu ya, gerek yok dedim.

Balon şişirmekten iflahım kesilse de bir ara, o kadar yorulduğuma da değdi. Çocuklar çok eğlendiler o astıklarımla ve balonlarla.

En hoşuma giden şey ise o gün çocukların gerçekten çok eğlenmeleriydi. Sonuçta parti onlarındı, hakkını da verdiler. Onlara hazırladığım ayılı kurabiyeleri beğenmeleri de pek hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim. Parti sonrası evin halini ne siz sorun ne ben anlatayım. Şu kadarını söyleyebilirim herhalde, oğluşun odasında her oyuncak en küçük parçasına kadar ayrılıp dökülmüştü ki o o da küçük bir Toys'r Us kıvamındadır.

Vij hanıma profesyonel fotoğraf makinası ile teşrif ettikleri için teşekkür ederim tekrar, buradan, unutmadan.

Ve gelen herkese de bizi bu partide yalnız bırakmadıkları için çoook teşekkür ederim.

Evet, Oscar törenlerini hatırlatan teşekkür faslından sonra gelelim 3 yaş çocuğuna.

O gün çok şıktı, çok neşeliydi, çok yedi, çok zıpladı, çok oynadı, hiç ama hiç uyumadı. Kurabiye, cips ve kuruyemiş tırtıklayıp durdu, hediyelere çok sevindi, herkesi tek tek öpüp teşekkür etti.

İşte dedim o gün. Benim oğlum da büyüdü.

Bebeklik yani 0-3 yaş dönemi bitti sayılır, tabii 3 yaşında hala ama zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki 4 den gün almaya başladı bile.

Doğumgünü davetiyesi olarak hazırladığım mini filmde 2 yaşından bugüne yaptığım kimi çekimleri montajlamıştım. Orada ne kadar da büyüdüğü çok iyi anlaşılıyor.

Bir de tabii son günlerdeki ukalalığı iyi bir örnek teşkil ediyor artık bir çocuk olduğuna. Herşeyi kendileri biliyor ya, bizi beğenmiyor neredeyse. Özgüven tavan yapmış beyefendide, yanlışımızı kolluyor, bizi bir şey bilmemekle itham ediyor, herşeye kendileri karar veriyor.

İçimden "Ulen 1 metrelik mantar diyorum, daha 6 ay önce bezli değil miydin sen? Hala poponu ben siliyorum. Elindeki biberona bak !"

Ama dışımdan söyleyemiyorum tabii, sünger gibi kendileri çünkü, olmadık yerde satar o lafları bana.

Çok mu şikayet ettim?

Yok canım, aşkım büyüyor ve olacak artık bunlar, daha neler göreceğiz kim bilir.

O artık başlıbaşına bir birey.

Biberonundan içse de...

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok tatlı:) Nice, nice yaşlara!

Adsız dedi ki...

Aslı'cım öncelikle nice yıllara. Yalnız şu kısımlara mest oldum

"Ulen 1 metrelik mantar diyorum, daha 6 ay önce bezli değil miydin sen? Hala poponu ben siliyorum. Elindeki biberona bak !"Yok canım, aşkım büyüyor ve olacak artık bunlar, daha neler göreceğiz kim bilir.O artık başlıbaşına bir birey.Biberonundan içse de...

Anne olmak hele ki böyle komik bir anne olmak çok güzel. Montajlama olayıda çok güel düşünsene yıllar geçecek koca adam olacak ve sene hersene bu adeti yaparsan süper bir arşivi olacak.

Daha da güzeli blogunu okuduğu zaman annem benim için ne ödünler vermiş diyecek.

Canım sana senin gibi şeker bir gelin diliyorum. Unutma hayat çok çabuk geçiyor ve hep mutlu olursunuz inşallah güzelim.

Not: Resmini kapama bir daha gülen yüzünü görelim ama ama :)

ipek dedi ki...

Onlarla zaman çok çabuk geçiyor gerçekten. Yani zaman aynı geçiyor da, biz daha bir yetişemiyoruz galiba. Ben 3 yaş ve sonrasını çok sevdim. En keyifli zamanlar sanki. Sen de doya doya her anının keyfini çıkart, bunlarda göz açıp kapayıncaya dek geçip gidecek:))
Nice mutlu yaşlara..
sevgiler
ipek

siyahcadi dedi ki...

canim , oglunla nice mutlu yillarda beraber olmanizi diliyorum :)
O eglence eminim tum o daginikliga degmistir..

denizanasi dedi ki...

happy happy birthday :) bizimkisi de 2 hafta sonra .. biz de hala biberon kullanıyoruz. hatta bez de kullanıyoruz :(( kesinlikle vazgeciremiyorum. sanrım en sonunda pedagoga gidecek..

Tanya's dedi ki...

Milat tabi ya..aslında her doğumgünü milat..ben de var ya ordan biliyorum hahah ayt..

Aslıcım..Kerem'e nice bin yıllar..ama huzurlu ve mutlu!!

PS- Cocuk yapınca doğum günü organizatörüm olur musun?

k.i.s.d. dedi ki...

Ne hoş:) Düşündüm acaba ben de anne olur muyum, benim çocuum da 3 yaşına gelir mi, onun doğum gününde seninki gibi çok güzel bir elbise giyer miyim, acaba ben de ayıcıklı kurabiye yapacak kadar enerjik ve onlarca balon şişirecek kadar sabırlı olabilir miyim?

Acaba.. acaba...

Sevgiler.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

iyki dogmus oglis, mutlu yillar ona.
sana yemin ederim yillar su gibi akip gidiyor, benim kurabiyem 9u bitirdi ama hala soyle bir yerlere bakarim yurutecteki bebegim nerede diye:) sona gelir kurabiyem benim boyumda "annemmmm" diye devirir beni yere..
5 yasina kadar emzik emdi benim kurabiyem de hic ellemedim walla, dis hekimi dedi ki, ya ona sakinlestirici vereceksiniz ya da birakin emsin okula da emzikle gidecek hali yok ya, dislerine de bisiy olmaz merak etmeyin.
biraktim walla en sonunda kendi utandi da birakti..

bu arada benim adim Sebnem, gulteinen enkelini altin melek demek. Finlandiyada oole diyolarmis, bir gazeteci arkadasim takmisti bu ismi bana.

sen de oglisin de sevgimle kalasiniz.

zeya dedi ki...

Elbisen pek güzelmiş :):)
3 yaşında kocaman bir adam var artık evinizde:):) gittikçe daha da ukala olacak ama uykudan uyanınca bebek bebek bakacak :):)
Nice yıllara hep birlikte...

Tijen dedi ki...

Aman da sevsinler o adamı. Büyürmüş de neler yaparmış. Bu yaşları ne muhteşem değil mi Aslı? Nice yaşlara olsun.

Unknown dedi ki...

nice yıllara ...herdaim böyle yan yana olun..elbisen çok güzelmiş bu arada...

berfin dedi ki...

aslıcım yakşıklıya nice yıllar diliyorum.çok şker maşallah:)

uykucu dedi ki...

iyiki doğmuş.boşver biberonu bırakmasın bizimkine bıraktırdık sütte bırakıldı aklında olsun!!çok şeker olmuş...

Adsız dedi ki...

Oğluşa nice güzel mutlu yıllar dilerim, hayallerini gerçekleştirsin,
sevdikleri hep yanında olsun:)
öperiz

anemon dedi ki...

nice yıllara sağlıklı huzurlu ve sizlerle
çok şeker ama biberonla

Adsız dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara Keremcim..
İnşallah hep yakınımızda olursunuz bizde her sene bu güzel günleri birlikte kutlarız :))Haftaya kısmetse bizdeyiz.Aslı fotoğraf makinasi bu sefer sende olacak hazırlıklı ol.
Bu arada bende fotoğraf işini ilerleticem söz eh kocadan ve Nil den fırsat kalırsa tabiki.

Vijdan

Handan dedi ki...

Zaman nasıl geçiyor. Daha birinci yaş günü dün gibi geldi şimdi :)

Nice yıllara:)

Aslı Cin dedi ki...

Herkese teker teker cvp vereceğim en kısa zamanda, ama şimdilik herkese teşekkür ederim, bir haftadır ancak zaman bulabildim bilg. başına oturmaya, ama geçecek bu yoğun günler...

Aslı Cin dedi ki...

Bluepixie, çok teşekkür ederim :)

Eda, yazdığın her kelime için çok teşekkür ederim, inşallah ;)

İpek, her anı büyüleyici ama şu anlar sanki daha mı tatlı ne?

Siyahcadı, hem de nasıl :)

Denizanası, o zaman sizinki de şimdiden kutlu olsun. Zamanı gelince bırakıyorlarmış, çok inatçılar çoook!

Tanya, çok teşekkür ederim, ne demek tabii yaparım, o zamana kadar şu kurabiyelerde de ustalaşayım bir...

Kisd, inana bana ben de aynı soruları kendime soruyor, ve yapamayacağımı düşünüyordum, belki de çok daha sabırlı olursun kim bilir?

Altın melek siyeyim o zaman ben, çok hoş bir isim. Ben de problem etmiyorum biberonu, o nasıl mutluysa öyle yaşasın değil mi ama?

Zeya, beğendiğine sevindim, küçükken etekleri dönüyor diye yanıp tutuştuğum elbiselere benziyor ;) Bu arada bebek kokusu benim burnumda hep, o ayrı :)))

Tijen, teşekkürler, her geçen gün daha tatlı oluyor sanki.

Elçin, çok teşekkür ederim, parti havasına girmişiz değil mi?;)

Berfin, senin maşallah nazarlık oldu yorumlara, teşekkürler :)

Figen, çok insan söyledi bunu bana, bu sebeple bıraktırmaya çabalamıyorum ben de.

Yeşim, teşekkürler, hayallerle ilgili dileğine bayıldım, inşallah...

Civciv, aksesuarı gibi değil mi?

Vij, inşallah haftaya da harika bir gün geçiririz, kızıma pembe kalpli kurabiye mi yapayım?

Handan, ilginç değil mi, birbirimizin gözleri önünde büyüyorlar :)

Pratik Anne dedi ki...

Yavrushunun dogum gunu, senin de dogurma gunun (bana cok guzel geliyor bu laf) kutlu olsun. Daha nice mutlu dogumgunleri kutlayin insallah. EN onemlisi saglik ve sihhatle tabi.
Maasallah!