Aralık 05, 2007

Norah Jones bu konuya yakışıyor...


Googleboy beni blog konusunda sobelemiş. Mimleri çok severim zati, elimden geldiğince hızlı cevapladım. Ben bu satırları yazıyorken Cry'ın araması da çok şeker oldu. Burada tanıştığım insanlarla bunca şeyi paylaşabilmek harika. Kim bilebilirdi ki blog yazmaya başladığım günlerde, tüm bu insanlarla karşılaşıp bir şeyler paylaşacağımı, yazdıklarımı paylaşmaktan bu kadar zevk alacağımı ve burada okuduklarımın bana katacaklarını???

Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?

2005 başlarında bir gazetede okuduğum haber üzerine başladım. Mtlda’nın anlattıkları çok hoşuma gitmişti.

Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor musun? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorsun?

Blogu bir nevi günlük yada kendime ait küçük bir gazete gibi kullanınca, belli konular içerisinde kalması için kısıtlamıyorum kendimi ama belli bir çizgide olması için çok özen gösteriyorum. Gerek tasarım, gerek içerik beni yansıtsın istiyorum. İçimden geldiği gibi yazıyorum ama kullandığım dile azami özen gösteriyorum.

Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?

Hayır, başka şeyler yapmak için yazmaktan feragat ettiğim oluyor ama.

Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?

Blog yazmak benim için bir zevk. Eğlenceli uğraşın, zorunlu hal aldığı günler geçti. Biri bana blog yazmam için para verirse belki o söylediğiniz olur

Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?

Ben bilmem, beyim bilir.

Allah bilir. Bana kalırsa ben ara versem de döner dolaşır yine yazarım. Herhalde ölene kadar yazacağım.

Ben de sevgili Banu, Ayşe, İbek ve dönüşünü beklediğim Aslıberry’ yi mimliyorum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu mimlenmek sobelenmekle aynı şey mi ben bilemedim ?

ibeking dedi ki...

hım uzun zaman sonra mimlenmiş oluyorum değil mi? yazmak için bahane olsun, yazalım şekerim. Hazır Ali anneannesini esir almışken...

Aslı Cin dedi ki...

Elçin, evet elim sende gibi bir şey oluyor. Daha önce mimlenmedin demek. O zaman bonus olarak seni de mimliyoruuuum. :)

İbek, evet ama yazmak için bahaneler arama artık, eskisi gibi yaz. ;)

Adsız dedi ki...

Asli'cim ne guzel bir sobeymis bu boyle, icimden gecenleri bir bir anlatabilirim artik :) en kisa surede cevaplayacagim, cok tesekkurler.

New York Muhtari dedi ki...

Asli'cigim kolay gelsin sana..

Ben de sinavlarin bitmesini ve sevdigim bloglari okuyabilecegim gunleri bekliyorum..

NY'tan selamlar..
ps: piyangodan buyuk ikramiye cikarsa bize yazmayi unutmazsin degil mi???