Ocak 28, 2008

Nasılsın Aslı?

İyiyim. Blogları gezebildim nihayet. Daha çok iyi haberler var, ne güzel. Yada herkes iyi bahsetmek istiyor her şeyden. Ben de ...

Ama parmaklarım Hollywood senaristlerine destek veriyor olmalı ki grevde bu aralar. Halbuki eti ne butu ne, kendi kendine gelin güvey olmak derler buna.

Bu ellerin grevi bir kaç kişi dışında kimseyi üzer mi?

İyisi mi ben bir önceki posta geri döneyim.

I cheated myself
Like I knew I would
I told ya, I was trouble
You know that I'm no good...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

yazmalarına alışmıştım ben çok şimdi az yazıp birde üstüne grev var değince :(

Tanya's dedi ki...

Ama Aslıcım..grev olur mu?..ellerin grevi tahmininden daha cok kişiyi üzer... bu kadar keyif koşuşuturmacası arasında keyifle okuyorum seni..onda da demoralize..nedir ki bu şimdi? Aaaa kızıcam heralde..Öpüyorum sevgiyle:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Greve destek vermeni desteklemiyorum. Parmaklarına söyler misin, yazmaya devam etsinler.:)

Hiçbirşey yeterince iyi değilse de, biraz Polyanna olmanın kimseye zararı olmaz. Yoksa nasıl dayansın zavallı bünyeler bunca kötülüğe...

nymphea dedi ki...

Ulkemizde yasanan bircok guncel haber icimizin kararmasina yetiyor ama herkes bloguna daha guzel seyler yaziyor..Bir an once aramiza donmen ve parmaklarina yazmak icin ilham dilegiyle:)

Adsız dedi ki...

aslıcım merhaba uzun zaman oldu sana yazamadım neyse biraz için sıkılmış herhalde umarım çabuk geçer arkadaşım.yazılarını okumak güzel özlemiştim görüşmek üzere öptüm.selma

Aslı Cin dedi ki...

Elçin, yok zorlayacağım kendimi, döndüm bir kere :)

Tanya, özür dilerim snıf snıf, senin bu mutlu günlerinde demoralize olmaya hakkım yok biliyorum :)

Fikriminincegülü, kesinlikle haklısın :)

Nym, teşekkür ederim :)))

Aslı Cin dedi ki...

Selma'cığım ben yorumları cevaplarken sen de yorum yazıyormuşsun, görememişim.

Seni burada görmeyeli uzun zaman oldu, beklerim ;)))