Mart 06, 2008

Sorular...

Arkadaşım Mücevher kutusu sobelemiş beni. Pek eğlenceliydi sorular. Şurdan buyrun:

İleride gerçekleşirse nefesimi kesecek anlar

Kitap denemelerimden birini bitirebilirsem, basılıp vitrinlere çıktığı gün.

Kardeşimin tamamen sağlığına kavuştuğunu duyduğum gün.

Oğlumun gözlerini parlatacak her an, mezuniyet, madalya yada aşk.

Bir geminin güvertesinde dünya turuna çıktığım gün.

Oscar törenlerini geceyarısı koltuktan değil de Kodak tiyatrosundan canlı izlediğim gün.

Kendi modaevimi açıp,ilk defilemi sunduğum gün.

Yeni bir dil daha konuşabildiğim gün.

Yapabilecek olduğum halde sebepsiz yere ertelediğim şeyler

Başladığım denemeleri sonlandırmak.

İtalyancayı nihayet öğrenebilmek.

Dikiş dikebilmek.

Resim yapabilmek.

Bir ralliye katılabilmek. ( Rampaların ustasıyım, ben bu işin hastasıyım )

Artık olması mümkün olmayan -ama benim mümkün olmayacak şey yoktur diye inanarak ufak bir ümitle hala olabilir dediğim- şeyler

Interrail ile seyahat.

İtalya'da moda eğitimi.

Üniversitedeki amatör tiyatroya devam edebilmek.

Ben de Ayşe'yi sobeliyorummm.

8 yorum:

zeya dedi ki...

evet evet İtalya'da eğitim.sen ilk adımı atmıştın bıraksan anlatacaktım ben sana herşeyi :):):)::)
Tüm isteklerine kavuşursun inşallah
en çok da kardeşin için olana dua ediyorum.
sevgileer

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bütün dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle Aslıcığım. Özellikle kardeşin ve oğlusun ile ilgili olanlar..

Son üçlü için söyleyeceğim şudur: Neden olmasın???

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

evet dikiş dikebilmek benimde yapmak istediğim, yapabileceğim ama hep ertelediğim bir iş

Benim Hayatim dedi ki...

Gemiyle dünya turu kulağa çok hoş geliyor. Umarım hepsini gerçekleştirirsin.

Kardeşin zaten çok iyi olacak buna yürekten inanıyorum.

Unknown dedi ki...

neden olmasın değimi..

Aslı Cin dedi ki...

Teşekkür ederim herkese :) Evet hayal kurmak, yada ona inanmak insanı ayakta tutuyor. Dualarınız için de ayrıca teşekkür ederim :)))

New York Muhtari dedi ki...

Asli hayallerini paylastigin icin tesekkurler. Tek soyleyebilecegim, insan hayal ettigi surece yasarmis.. Ben hayallerimin olanaksiz oldugunu soyleyenlere en guzel cevabi yillar sonra verdigimde suratlarinda ifadeyi gormek inanilmazdi.

Neden insanlar baskalarinin hayallerini baltalar hala anlayabilmis degilim. Ben dunyada yapilamayacak bir sey olduguna inanmiyorum, yeterki istek olsun..

ne demisler;

If there is a will, there is a way!

Umarim gonlunden gecenlerin hepsi gercek olur.

NYC'tan selamlar.

Aslı Cin dedi ki...

Teşekkürler Nym, hayalleri baltalamak iyi bir terim olmuş, hayal kuramayan insanların hasedi diyelim biz ona.

Herkesin hayallerinin sonsuz olmasını dilerim ben de :)