Nisan 03, 2008

Dumur bu olsa gerek

1 metre küsurat santimlik, üçte biri kilomdaki, tuvaletten halen "Anneee bitti" diye çağıran, r leri hala söyleyemeyen ve çaktırmasa da hala çamaşır makinasından korkan veletle aramda şöyle bir konuşma geçti:

-Bugün okul nasıldı Kerem?

-Öğyetmen bana ceza veydi.

-Aaaa niçin?

-Eee veydi.

-İyi de na'aptın?

-Bişey yapmadım.

-Ceza vermiş ya.

-Ceza veydi gibi.

-Verdi mi vermedi mi oğlum, şimdi beni mi kandırıyorsun?

-Offf, sana da bişey anlatmak çok zoy !!!

Anlaşıldı, tuvaletten çağırılmamam yakındır, benim oğlum büyüdü...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Aman Asli benim kiz da daha iki sene onceye kadar "anneee bitti" diye bagiriyordu. Dogrusunu istersen artik usanmaya baslamistim. "Buyudun artik kalk, ogren yapman gerekenleri" diye souleniyordum. Neyse artik rahata erdim! Darisi basina...

asliberry dedi ki...

Sanırım bize anlatacaklarını bizim tepkilerimiz belirliyor. Geçen durup dururken "anne öğretmen yaramazlık yapınca ceza veriyor" dedi. Ne cezası dedim, pencerenin önündeki sandalyeye oturma cezası. Peki sen oturdun mu dedim. Hmmm yapıp kafa salladı, ben de ne, peki ne yaptın da ceza aldın diyince, yok yok ceza falan almadım dedi. Gerçi ben harbiden polis gibi sorguluyorum. Biraz özen göstermem lazım:)

Hayatta Giderken dedi ki...

Biz tuvalete birlikte gideriz, ben yüz yüze olalım diye yere dizlerimi dayarım başlarız sohbete, sohbet pek güzeldir de uzadıkça uzar, sonra bakarım tuvalete gelmeamacından çok uzaklaşmış bizim oğul, hemen gidiyorum, sen bittiğinde bana seslen derim. Güne dair önemli ne varsa çocuğun orada anlatası geliyor :)
Peki niye ceza aldığını ya da aldığını sandığını öğrenemedin mi? ben ne yapar eder anlattırırdım... İllaki gözmde canlandırmaya yetecek bilgim olmalı.. :P

Aslı Cin dedi ki...

Sevgi, bizimki geçenlerde kendi başına halletmeye çalıştı, aman şimdilik kalsın :)))

Aslı haklısın, sorgulamadan sormanın yollarını aramalıyız sanırım.

Hayatta giderken, neyse ki tuvalet sohbetlerimizin sonu geldi. Öğrendim öğretmeninden, zaten sanırım anlatmak istediği şuymuş, ceza vermemiş de böyle yapacaksan vereceğim demiş :)