Nisan 27, 2008

Hızlı Özet

Haftasonu eğlenceli geçti. Yarın sevgili geliyor. Bir kaç gün sonra İzmir yolcusuyuz. Bugünlerde sadece Duman dinliyorum. Ve deli gibi Carte D'or'un tutku serisini yiyorum. Şimdilik en beğendiğim kalp çikolatalar içindeki sosuyla çilekli ve çikolata soslu şam fıstıklısı oldu. Dolayısıyla birdenbire düştüğüm 54 kilodan ibre yavaşça yukarı yükseliyor ama inanın bana suçlu dondurma değil. Taşınmak için hazırım ama deli gibi korkuyorum. Oğlum bugün içinde "Heyecan verici" kelimeleri geçen bir cümle kurdu, bir kez daha büyüdüğünü düşündüm. Bir kaç yıl öncesine kadar yaşımı asla saklamam diyorken, oğluşun büyümesi ile bu fikrimden vazgeçtim, 5 yıl atmayı planlıyorum. 35'e kadar 30 olacağım, 35-40 arası 35 de kalacağım, 40 sonrası 40'da. 5 yıllık kalkınma planları yaptığım yaşlar geçti, 5 yıllık saklama planları koyuyorum bunun adını. Annemi özledim. Kaldırım serçesini hala izlemedim. Philips'in harici belleklerinden aldım, tüm filmleri, oğluşun çizgi filmlerini, bilgisayarımdaki tüm yazı denemeleri ve fotoğrafları oraya aldım, süper bir şeymiş, çantama onu atıp gideceğim. Ufak bir tasarım yarışmasına katıldım, tamamıyle iddiasızım.Yakında kardeşimi de göreceğim. Bugün atımız koşacak, sadece yarış görecekmiş, bu yarış için de iddiamız yok. Akşam için Galatasaray'a da şans diliyorum. Lost'un 4. sezon 8. bölümünü gece 2.5 da nihayet bitirdim. Şoktayım. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

bundan sonra bize izmirden mi seslenceksin hayırlısı olsun...

Aslı Cin dedi ki...

Elçin, sadece bir kaç hafta :)

loungetime dedi ki...

Lostun 4. sezon 9. bölümünde geçen
benjamin: türkçe biliyor musunuz? sorusunu gördün mü?

Aslı'cığım bende yaşı saklama , küçültme durumlarını hiç haz etmezdim ama senin bu 5 yılı saklama planları süper geldi , özelliklede 33 yaşımın son haftasını yaşadığımı düşünürsem. Kesin bu planı uygulamılıyım.

Aslı Cin dedi ki...

Loungetime, nice 33 yıllara, boşver yaşı formalite o.

9. bölümü henüz izlemedim ama gazetelerde okudum haberi. Ben Türkçe'de biliyormuş, bak sen !

Tanya's dedi ki...

Ya bişi itiraf edeyim..ben yaklaşık 35e kadar 28 yaşında kalmışım..35 yaşında farkettim...Aslıcım..nasıl hissediyorsan öyle ben hala 25leri gecemedim mesela..

Harici disk şahanedir..güle güle kullan..

Valizler bitti mi?

O kadar çok TV seyredilmez Aslıcım...zihne zarar..hehe..

Öpüyorum

Aslı Cin dedi ki...

Tanyaaa, valla deliye döndüm, yok bir süre Lost most. Valizler bitti. Şükür...

denizanasi dedi ki...

şu televizyon hastalık zateni ya.. insan evde oturunca sürekli o salak ekrana bakıyorsun..

Aslı Cin dedi ki...

Denizanasi, tabir super olmus :)