Mayıs 06, 2008

Hıdrallez

Dün başka bir şey denemiş olduk. Her dileğimiz için bir gülden birer yaprak koparıp yastığımızın altına koyduk. Aslında bir kaç dilek olacaktı ama herkes için bir şey diledikçe bir yığın yaprak oldu. En büyük dileğim bu günlerde duyduğum tüm kötü haberlerin sonunun gelmesi, kardeşimin iyileşmesi ve bizi artık sıhhatli günlerin bekliyor olması...


Geçtiğimiz günlerde oğluşla otobüste mp3 çaları paylaştık. Bu şarkıyı baban çok sever dinlemek ister misin dedim. Gun's and Roses'dan Don't Cry'ı dinledik. Artık şarkıları da kulaklığı da paylaşıyor benimle, hey gidi günler !

Burada benim bile içine girip oynamak istediğim ancak ne yazık ki yaş sınırı olan ve ancak çocukların içine girebildiği bir park var. Hıdrallez oğluşa gelmiş olmalı ki dün gece oraya gittik, doyasıya oynadı, çıkarken başı dönüyordu.

5 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bütün dilekler kabul olur umarım:)

Unknown dedi ki...

herkezin seninde dileklerin kabul görsün...

oğluş büyüydükçe paylaşımların olması ne güzel değilmi ne özel değilmi...

Tanya's dedi ki...

Herşeyin yoluna girmesi dileğiyle..resme bayıldım bu arada..daha neler yapacaksınız büyüdükce oğlanla..Bizim Kerem benim en iyi arkadaşım oldu..inanamıyorum hala.

Aslı Cin dedi ki...

Zarife, teşekkür ederim :)

Elçin, teşekkürler, hem de nasıl?

Tanya, ben de o günleri görmek istiyorum :)

A. dedi ki...

Guns'n Roses -Don't you Cry Tonight :) Annem ve babamındı şimdi benim en favorim.(onlar tabiki hala dinliyor zevkle ama benim gibi abartmıyorlar artık işi )
Son ses açıp dinlemezsem olmaz günde 1 kez yada haftada 1 . Muhteşem ya .Hele ki Axl Rose un klipteki hali SİGH !.... Öyle arkim olsun bin yıl borcum olsun.
Sevgiyle Kalın
Aslı :)