Mayıs 04, 2008

Pazar günü iş miş yok.

Dünden o kadar yorgunum ki bugun hayal ettigim ege pazarı gezme planları suya düştü. Oturup dergi ve gazete okuyacagım. Bir kac dergi karıştırdım, moda mutfagına hazırladığım ama henüz yayınlayamadığım bir kaç konunun benzerini gördüm, yayınlamadığıma hayıflandım. Gerçi ne zaman yayınlayacağım ki?

Geçenlerde bir iş teklifi aldım. O olmaz artık. Yooo, iki tane. Ama daha vakti var.

Benim isteğim baska işler de yapabilirsem ne ala ama kendi işimi kurabilmek. Orada birilerine bağlı çalışmak istemiyorum, oradaki maaşların doyuracağını da sanmıyorum. Gideceğim yerde iş kurmak için bir an önce oranın dilini ögrenmeliyim. Piyasadaki bir kaç arkadaştan da iyi fikirler var verdikleri.

Neyse iş konuşacak gün değil bugun.

Guneşli bir pazar...

Hiç yorum yok: