Mayıs 22, 2008

Tv sinema vb...

Bizler her birimiz çok düşünceliyiz ya.

Televizyon ve gazete haberleri birbirini düşünen, kendisini hiiiç düşünmeyen, çok özverili ve nazik insanlarla dolu ya.

Hani hepimizin içinden iyilik, güzellik ve nezaket fışkırıyormuş gibi işi gücü bıraktık, Hatice Aslan Cannes'da arkadaşlarından ayrı poz verdi diye garipsiyoruz.

Tek derdimiz bu kalmış gibi.

Kadın yarışan filmin kadın oyuncusu.

Her filmin kadın yıldızı gibi, haliyle o da ayrı poz verecek. Az bile yapmış.

Fotoğrafçılar ondan poz vermesini istediklerinde ne yapmasını bekliyordunuz Allah aşkına?

Arkadaşlarının, yapımcı ve yönetmeninin filme ilgi çektiği için onunla gurur duyacakları bir konuda bilip bilmeden yazıp çizmek ve ortalığı bulandırmak da neyin nesi oluyor anlayabilmiş değilim.

Kendisini bir kere daha tebrik ederim, ilk kez bizden biri oralarda bu konuda son derece profesyonelce davrandı.

---------------------------------------------------

O... Çocukları hakkında birbirinden çok farklı eleştiriler okuduğum halde görmek istediğim bir film. İzleyebilirsem bir de ben ahkam keserim.

------------------------

Dün akşam çok sevdiğim Avrupa Yakası yine bir harikaydı. Geçen günlerde şurada bahsettiğim konu onların da gözünden kaçmamış olacak ki aynı hal hatır mevzusuna orada da değinildi. "What's up man?" aslında Burhan beyin de daha önceleri kullandığı bir deyim, tam kullanılacağı yerdi, keşke onu da kullansalardı diyordum ya ama birilerine ders vermek gibi olacak diye kullanmadılar herhalde. Her hafta gündemi yakalayıp dalgalarını geçmeye başladılar ya, daha da bağlandım diziye. Neyse ki taşındıktan sonra da izleyebileceğim, uydular ve uydu yayınını ben gelmeden bağlatan kocam sağolsun :P

3 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Hatice Aslan'ın, yıllardır kalitesini bozmadan aynı çizgide devam etmesini ilgiyle takip ediyorum. Yaptıklarında garipsenecek hiç bir şey bulamadım. Bizde her zaman ki gibi destek değil köstek olayları malesef :(

New York Muhtari dedi ki...

cok merak ettim simdi bu kisiyi... Cannes filmleri burada cok ragbet gormuyor ama insallah MayFest'te izleriz...

Ne cok ozlemisim yazilarini okumayi :-)0 artik okul projeleri yerine, bu yazilari keyifle okumak ...

cok cok guzel hayat, degil mi??

Aslı Cin dedi ki...

Benim hayatım, kesinlikle haklısın. Hem de ne köstek !

Nym, o kadar pozitif bir enerjin var ki her yorumu gülümseyerek okuyorum. Ben de senin yorumlarına, fotoğraflarına ve sürpriz şiirlerine bayılıyorum. Keşke Ny a gittiğim zamanlarda bloglara dalmış olsaydım da seninle orada tanışabilseydim :)