Haziran 02, 2008

Veni, vidi, vici...

Yolculuk hiç tahmin etmediğim bir şekilde bir günümüzü aldı. Hem stress, hem çenesi düşen oğluş, hem hava değişimi, hem de 50 kiloluk yüküm ben de ziyadesiyle yorgunluk yaptı.

Evim asimetrik, ya dünyanın en beceriksiz mimarının, ya da hayatındaki ilk tecrübesini edinen acemi bir mimarın eseri ama neyse ki evin içi gayet güzel, eşyaları internetten de olsa iyi seçebilmişiz. Bavullara sığdırdıklarımı yerleştirdim ama eksik o kadar çok ki ! Bu akşam alışverişe çıkacağız. Ne kadarını alabiliriz bilemiyorum. Baştan bir ev kurduğunuzu düşünün.

Neyse ki semtimiz iyi. Şehrin trafiğinden çok uzakmışız gibi, sessiz sakin bir sokakta. Eşim sokak arası evlerden hoşlanmıyor diye cadde üzeri bakıyordu, iyi ki bulamamış.

Farklı bir kültür. Başka bir dil. Bu konuda ser veririm sır vermem burada. En azından şimdilik. Ama benim için ilginç olacağı kesin bu deneyimin.

Evi yerleştirmeye çalışıyorum, bu arada sözde dün temizlenen evi temizlemeye çalışıyorum, ve her yerim feci halde ağrıyor.

İşlerimi toparlayayım, yine yazacağım. Ama o zamana kadar önceki bir kaç yazıma yorum yazan, cevaplayamadığım herkese çok teşekkür ederim.

Şimdilik bu kadar...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslıcım ,
Gittin bile değil mi :((
canım yaaaa
cok özleyeceğim seni
Sen kendine ve ailene iyi bak e mi!!!
YOLUN ACİK , SANSIN BOOL OLSUN..
BEN HERGUN BURADA OLACAGIM .. SÖZZZZ
Aysenur

jelatin dedi ki...

Hmm... E merak ettim ben. Neden söylemiyorsun neresi olduğunu? Çok tuhaf.

Adsız dedi ki...

aslıcım,
yeni evçok iş demek..ama tatlı telaşlar bunlar...gittiğin memleketten bir arkadaşım vardı...çok şey anlatırdı...ama hep güzel şeylerdi...çok seveceksin oraları çok...
öptüm
nurdan

Adsız dedi ki...

Gittin haa. Gidebiliriz, gideceğiz, az kaldı derken... Okurken hem heyecanlandım, hem de korktum. Yeni ev, yeni hayat... Yeni başlangıçlar korkutur beni hep. Herşey gönlünce olsun Aslı'm. İşler böyle çabuk çabuk oluversin. Ev yerleşiversin.Hayat sakin düzene giriversin. Eee ne zaman geleceksin şimdi? Buralardayken yüzyüze tanışabilmek kısmet olmadı ama bir gelişinde denk geliriz muhakkak. Kerem'ciğimin de yanaklarından öp benim için.

yeliz dedi ki...

selam,
nereye gittiğini bilmiyorum ama sevdiklerinle olduktan sonra her yer yuva, mekanın ne önemi var... umarım işlerini çabucak bitirir ve düzene sokarsın,
sevgiler

Adsız dedi ki...

Sevgili Aslı,
yeni yaşamında, kuracağın yeni düzende herşeyin gönlünce olmasını diliyorum. Hayallerin gerçek olsun,
sevgiler

Yeşim

Mademoiselle dedi ki...

Ilk yurt disina ciktigim zamandi. Asimetrik bir ev, bombos bir mutfak, cok az esyasi olan bir evdi bizimki...Salonun hicbir kosesine 3'lu koltugu yerlestirememistim. En sonunda guzelim somineyi 3'lu koltuk ile kapatmis ve ikinci bir eve tasinana kadar evin plani icin soylemedigim sey kalmamisti...Ilk tasinma cok heyecanli olur...Etrafi bir an once kesfetmek istersin...Hemen burnumuzun dibindeki marketin farkina varmayip az taksilere binmemistik...Bizi en yakin markete gotur dedigimizde taksiciler yolun karsisindaki marketten hic soz etmemisti...Bir gun elimde posetler yarim saat uzaklikta bir marketten cikmistim, arkamdan bir adam benimle ayni istikamette bir sure yurumus ve tam evime girerken hemen yan sokagi gosterip burada market varken neden taa ilerdeki marketten alisveris ediyorsun demisti...Yakinimizda market olduguna sevinmistim ama adamin uslubune cok bozulmustum...Yuk tasimayi cok sveiyorumda o yuzden deyip, gicik bir sekilde gulumsemistim....Kisaca ilk acemilikleriniz gectikten sonra, cok yakinda yasadiginiz yeri seveceginize inaniyorum.

Adsız dedi ki...

Sen nereye gittinki Asli?

Handan dedi ki...

Yeni evine hoş geldin :D

Hayatta Giderken dedi ki...

Aslicim yeni evinde gule güle otur, demek gittin ... Her sey gönlünce olsun canim. Biz hep buralarda hep yanindayiz unutma :)

Aslı Cin dedi ki...

Ayşenurcuğum teşekkür ederim, demirbaşım benim, bekleme orada, ben nerede olursan yanına gelirim :)

Jelatin, tuhaf bence de :) Ama öyle...

Nurdan, çok ilginç bir yer gerçekten de. Henüz yerleşme telaşı pek bir şey keşfedemedim ama ince belli bardak ve çaydanlık satan bir yer buldum, pek bahtiyarım, sorma...

Adacım, ben de çok istedim ama olmadı. Hiç belli olmaz bakarsın oralardayken görüşemesek de bir fırsat olur görüşürüz.

Yeliz, kesinlikle öyle. Çok teşekkür ederim.

Yeşim, çoook teşekkür ederim, ihtiyacım var bu dileklere bu günlerde.

Matmazel, aynı şeyleri yaşamışız şuraya bak ! Umuyorum dediğin gibi olur. Senin günlerin nasıl geçiyor, her şey yolunda mı?

İsimsiz, kim soruyor???

Handan, teşekkür ederim, oğluşlarını öp benim için.

Hayatta giderken, yanımdaymışsınız gibi hissediyorum ve iyi geliyor gerçekten de, teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Güle güle git aslı..
ilk tecrübeyi- o tuhaf korkuyu-garip heycanı-kalp sıkışmasını-tatlı huzuru iyi bilirim...
alışamayıp yurda dönmek çok uzun sürmüyor merak etme:)

ama adını yaptığı işini bile saklamayan ,tuvalete gitiğini bile dakkasında haber eden aslı şimdi neden gittiği yeri saklarki..

istanbulda bulunman daha kuvvetle muhtemel değilmiydi...
yurtdışında kim bilsin aslı cini?
çok tuhaf geldi yani...

bir nevi şöhret-ünlü tribimi bu :)

Aslı Cin dedi ki...

Sevcan, iyi dileğin için teşekkür ederim yine de zor da olsa burada yaşamaya hazırlıyorum kendimi.

Ama yazdıklarına üzüldüm doğrusu. Ne zaman tuvalete gittiğimi yada bununla kastettiğin şeyleri yazdım ki? Şu taşınma yazılarına kadar, elimden geldiğince dişe dokunur konulara değinir oldum hep, başımı ağrıtsalar da. Doğrusu beni başka bir kefeye koymanı isterdim.

Şu yazdığından diğer arkadaşlar sorsa bile evimin fotolarını buraya koymamakla ne doğru bir karar verdiğimi anladım.

Problem bulunup bulunmamam değil. Kim arıyor ki beni?
Anlattıklarımdan zamanla ne sonuçlar çıkacak merak ettiğim için bir oyun haline getirmek istedim. Ama belki de hiç söylememek en iyisi, tuvalete bile gittiğimi biliyor ya insanlar, bu da bana kalsın :)

Bu da ünlü kaprisi. Ha ha haaa !