Temmuz 27, 2008

Canciones antes de una guerra *

* Songs before a war.

Pis bir huyum var.

Bundan sonra benim için imkansız olan şeylere hayıflanıyorum.

Çocuk gibi...

Hatta bırakın bundan sonrasını, önünde yıllar olan küçücük bir kız bile olsam ulaşamayacağım şeyleri hayal ederek keşke ben de orada olabilseydim diyorum hala.

Maria Pages'i izlediğimde de aynı şey olmuştu.

Keşke dedim, keşke ben de o gösterinin bir parçası olsaydım.

O kadar tutkuyla, o kadar aşkla dansediyor, o kadar içten söylüyor, öylesine güzel çalıyorlar ki hayıflanmamak imkansız.

Her gösterinin sonunda dakikalarca alkışladık. Büyüleyiciydi. Özellikle o kadının sesi, Maria ve benim adını Antonidonna koyduğum, uzaktan Antonio Banderas ve Maradona karışımına benzeyen baş erkek dansçı.

Daha önce bir kere ülkemize gelen sanatçı bir daha gelirse, sakın kaçırmayın, siz de dansın bir parçası olun ve hayal kurun...



Hiç yorum yok: