Eylül 14, 2008

Şanslıyım

Yurtdışına kimseyi tanımadığınız bir yere taşınıyorsanız, bir kaç aile taşınıyor olmanız büyük bir şans. İki gündür devamlı ateşle yatıyorum, tam düştü diyorum yine çıkıyor, sol boğazımın vurduğu sol kulağımın, gözümün, kafamın zonklaması da cabası.

E şans bunun neresinde diyecekseniz başa döneyim.

İki gündür buradaki arkadaşlarım bana yemek getiriyorlar, bu halde yapamazsın diyerek. Ben yiyemesem de oğlum ve eşim için. Ama sanırım boğazım yansa da yutarken, o pide denemesinden yiyeceğim.

Size ne kadar teşekkür etsem az...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.Kendine dikkat et azda olsa birşeyler yemeye çalış bünyen zayıf düşmesin..
Türk aileleri başka oluyor canım kim ne derse desin :))

Hadi az kaldı bekliyoruz seni...

Vijdan

ruhdagı dedi ki...

Geçmiş olsun en kısa zamanda ayağa kalkarsınız inşallah. Hastayken bir tas çorba altın değerindedir benim için :)

Aslı Cin dedi ki...

Çok teşekkürler, bir toparlanayım, yazacağım bol bol.