Eylül 01, 2008

Lost 4. sezon 10. bölüm


Öncelikle söyleyeyim, diziyi arkadan takip edenlere yazımı okumamalarını öneriyorum, kafaları karışabilir.
Türkiye'den ayrılmadan önce bir çırpıda 4. sezona başlamış, 8 bölümü birden bitirmiştim. Tadı damağımda kalmıştı doğrusu. Sorularıma sorular eklenmiş, bazı eski sorularıma cevaplar bulabilmiştim.

Geçen gün bir arkadaşım bende 14 bölüm var deyince baştan izlemek üzere cd leri aldım. Ancak merakıma yenik düştüm ve sonra baştan alırım diyerek 9 u izlemek üzere geceyarısı oturdum bilgisayarın başına.

O da ne? Çok heyecanlı !

10 u da izleyeyim dedim. Yok 10 uncu gibi bölüm zor bulunur. Ama öyle bitiyor ki 11 i izlemezsem uyuyamam.

2 ye doğru artık yatmalıyım diyerek kalktım bilgisayarın başından. Kafamda şimdi yepyeni olasılıklar var. Tahmin ettiğim kimi şeylerin doğru olduğunu anladım. Ve bir o kadar da soru var yeni.

Claire ' e ne oldu? Zaman yada boyut değiştirdi anladığım kadarı ile ama acaba geri gelebilecek mi? Adada kalanlara ne oldu? Onları da Locke gibi mi göreceğiz? Hani Locke özel biriydi? Aklıma gelen saçmalıklardan biri de şu, acaba o, şu adadaki her deliğin altından çıkan yaşlanmayan adamın oğlu olabilir mi? Ben hani geri dönemeyecekti? Bu ada için olacak cinayetlerin önüne geçilebilecek mi? Sçylediği gibi adamın kızını da öldürecek mi? Niçin adaya geri dönmeleri gerekiyor? Niçin onlar seçildi? Gerçekten bir hayal dünyasındalar mı? Varlar mı?

Ve insan fazla düşünürse sormadan duramıyor, hadi onları bir kenara bırakın,

Are we exist yahu?

5 yorum:

Nihan dedi ki...

Asli ben Lost 4. sezon'un 10 bolumunu galiba bir gecede seyrettim. Bilgisayari kapattigimda gozulerim sesi bes goruyordu ama ne yapayim hepsini seyretmem lazimdi. Simdi sabirsizlikla 2009 basinda baslayacak denen 5. sezonu bekliyorum.

yeliz dedi ki...

bu dizinin işte olayı bu! Merak!!! Merak insanın peşini bir türlü bırakmıyor. Ben de sadece 10 bölümünü izlemiştim, haftasonu 4. sezonun tamamına ulaşacağım, şimdiden sabırsızlanıyorum.

zeya dedi ki...

Aslı son 4 bölümü 1 gecede seyrettim ve sonra rüyamda adadaydım. Kabus gibi bişeydi.
Korka korka uyandım :)

uykucu dedi ki...

aslıcım ben digiturkten takip ediyordum ve sanırım bazı yerleri tatilde kaçırdım tekrarları bekliyorum olmazsa sezonları alıp oturup başına dünyaylada ilişiğimi kesip izleyeceğimde fırsat yokki:))eşim hay senin lostuna deyip yaygarayı basıyor!!

Aslı Cin dedi ki...

Nihan aynen ben de. Nasıl bitti ama???

Yeliz, bitirdin mi? Yorumlarını alayım.

Zeya, yapma ya o kadar kötü olmamalı, Sawyer hala orada. Ha ha !

Figen, bence cd leri edin ve fırsat buldukça birer yada üçer izle. Yoksa zor.