Eylül 16, 2008

Seçme saçma...

Bugün iyiyim, evet iyiyim. Sadece uykusuzluk var, ilaçlar sanırım uyutmuyor, onun yerine çok fazla düşünür ve hayal kurar oldum. Hayır, hayallerimi anlatmayacağım, çokça saçmaladım çünkü. Bir çoğuna hayal de denmez aslında, ateşten miras herhalde halisinasyonlar işte.

Bir de düşündüm de , sanırım ölene kadar blog yazacağım ben. Belki sonrasında da :)

Blogger'ın bizlere verdiği şahane bir şey var elimizin altında. Yazıyorsun yazını, tarihini saatini ayarlıyorsun, ve o senin adına tam o tarih ve saatte o yazıyı yayınlıyor.

Yolun yarısına yaklaştığım şu günlerde geleceğe bir kaç mektup yazmaya karar verdim. İlkini yazdım bile, bir not. Muhtemelen çoktan bu diyardan ayrılmış olacağım 60 yıl sonrasına. Blogger da ciddi ciddi kabul etti tarihi.

Şuna bak sen. Çok güvenme kendine belki ben 95 yaşına basıyor olurum o zaman ama ortalıkta google blogger olmayabilir, hıh !

7 yorum:

ruhdagı dedi ki...

ömür yeterse inşallah ilk okuyanlardan olucam kesinlikle :)

Aslı Cin dedi ki...

Ha ha haaaa! İnşallah ben de okuyor olurum.

denizanasi dedi ki...

bak bu süper fikir.. ben 60 sene sonrasına değil daha nacizane 1 sen sonrasına yazayım bakayım. :)) bu bir sene içinde neler değişecek ?

Unknown dedi ki...

inşallah okuruz hep beraber..nedirki 60 yıl dediğin gelir hemen ve bizde yaşarız canım o kadar kesin...

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

Yorumları okurken aklıma birşey geldi.
60 yıl sonra bilgisayar olur mu acaba..Yerine başka bir şey icaat ederler herhalde.
Şimdi PC=Personal Computer.
60 yıl sonra PC=Personal Chip...
Beyine yerleştiriler herhalde.
İnternet olur mu acaba.
Belki...

Aslı Cin dedi ki...

Denizanası, insanların hayatı 1 sn de değişiyor, bir yıl uzun bir zaman tabii.

Elçin, ben kendime o ömrü biçemiyorum ama ahydi öyle diyelim :)

Bir hayatt dolusu, yazıyı yazarken benim aklıma da bir sürü şey geldü, Bilgisayarların , hele ki internetin tarihine bakarsak 60 yıl korkunç değişimler getirecektir.

loungetime dedi ki...

Aslı'cığım , umarım blogger hala olur o yazıyı okur ve yorum da yazarım. Tabi hala alzaymır olmadıysam.
60 sene çok ama yaaa, şunu 40 yapsan olmaz mı?