Aralık 02, 2008

Meglio tardi che mai

Bugün ne öğrendim?

Bundan sonra, her gün herhangi bir konuda yazsam da yazmasam da mutlaka o gün ne öğrendiğimi bloga eklemek istiyorum.

Bu kararı geçtiğimiz günlerde aslında her gün ne kadar çok şey öğrendiğimi farkettiğimde aldım.

Misal bu bir kaç gün içinde ıslak kek yapmayı, ihmal ettiğim cilt bakımının ne kadar da acı verici olabildiğini unutabileceğimi - ve uzun süre daha unutamayacağımı-, yeni tanıştığımız insanlarla eski günlerden konuştuğumuzda ne kadar farklı yerlerden tanıdığımız insanların ne farklı yerlerde yollarının kesiştiğini dolayısıyla dünyanın gerçekten de ne kadar küçük olduğunu öğrendim. Bolca da yeni kelime öğrendim ki, o da kaymağı olsun.

Bildiğim bir şey daha var ki, o da heyecanlı olduğum. İstanbul'a bir iki...

Kaymak demişken varır varmaz şöyle kaymaklı bir tatlı mı yesem???

4 yorum:

Abdulkadir dedi ki...

kaymaklı ekmek kadayıfı mı?

başka ne var kaymaklı tatlı?
ben de sizden öğreneyim,
o öğrendiklerinizin zekatını vermeniz lazım,yazın tabi :)
aynı hayatı yaşamak zorunda kalmayım öğrendiklerinizi öğrenmek için,
onca çok yaşanacak şey var ki,
yaşayacaklarımı içinden seçmek isterim;
güzelleri yaşayabilmek için

dondurmalı revaniyle idare edin,revani yapmayı bilirsiniz,eh dondurma da vardır,yolluk olur size ;)

güzel bir şarkı daha paylaşırsınız diye girip eli boş dönüyorum ama tatlı dediniz durduramadım içimin sesini,canım çekti şu saatte :(

hobby ile idare edi'cem artık :) siz ülkerin antep fıstıklı çikolatasını da özlediniz mi?selçuk altun gibi?

tanır mısınız?her zaman konuşmam ama konuştum madem "bir sen yakınsın uzakta kalınca"yı size tavsiye ediyorum,içinde bulunduğunuz duruma uygun bir kitap gelebilir size.

"size kimler yakın geliyor uzakta kalınca?" diye de sormak istiyorum

"mimlemek" diyorsunuz demi buna,
ilk kez birini mimliyorum,kırmaz da yazarsanız sevinirim böyle: ":)"

Adsız dedi ki...

Kaymaklı ekmek kadayıfı gibi mesela:) Cilt bakımı neden acı verici oldu, peeling de mi var içinde?

Aslı Cin dedi ki...

Magicka, aslına bakarsan evet şarkı yükleyecektim dün, ama bugüne kaldı.Mim konusunda bir kenara yazdım ödevimi, ilk fırsatta konu ile ilgili yazacağım.

Adsız,her nevi tatlıyı kaymakla yiyebilisem var şu anda :) Evet peeling vardı ama o değil, asıl acı uzun zamandır ihmal ettiğim için temizlemede oldu. Şu an küçük morartılarım var suratımda :)

Unknown dedi ki...

güzel olmak neden acı ayaa:))benimde bugün canım acıdı valla:))