Ocak 13, 2009

Günlerin getirdiği...

Kararlıyım.

57 den 52 ye ineceğim.

Yaşıma ve boyuma göre hesaplarsak 1 kilo almam lazımmış, yok daha neler? Bu hesaplamalar neye göre yapılıyor bilmiyorum.

Bugüne kadar ne zaman biraz kilo alsam hemen kendimi kısmaya başlarım, kolayca da kilo veririm hareketli olduğum için.

Ancak anneler her zaman haklı oluyor ki, dediği oldu.

Yıllar geçtikçe daha zor kalori yakmaya başlamışım.

Şimdi Nutella'yı kesince hemen kilo verilmiyor işte.

Onu kes, bunu kes, ipin ucunu bırakıp biraz daha kilo alsam kesmekle falan da olmayacak bu iş.

Kahretsin, iştahlıyım da !

Tatlısız gün geçiremiyorum, her gün koca bardak sütü içmesem olmuyor, balık yedin mi yanına rakı şart, akşamüzeri çayına ille de bir şeyler lazım. Falan filan.

3 gündür kısıyorum. Ama gece yatmadan önce o kendime ayırdığım zaman yok mu ille de bir kaçamak yapıyorum.

Bakalım 1 ayda ne olacak?

---------------------------------------------------

Bu arada taşınma telaşına dil kursu ve Yoga bir aylığına ertelendi. Evde pilates yapayım dedim, oradaki gibi olmuyor. Paketlenme toparlanma derken koşturuyorum, kendimi de yormak istemiyorum. Bir yandan da hamlaşıyorum. Evet ya hamlaşmışım daha bir ayda. Anlayacağınız bugün acıların çocuğuyum.

---------------------------------

Burada bizim Türk pazarlarına benzeyen bir yer keşfetmiş arkadaşlar.

Geldiğimden beri her hafta oraya gidip alışveriş ediyoruz. Hmmmm. Harika. Her şey taze, çeşit bol, kendimizi kaybediyoruz.

Taze pazardan alınanlarla, kendini kısmaya çalıştığı için iştahı daha da açılan Aslı bir araya gelirse ne olur? Cevabı ben de yeni öğrendim. Mutfakta kamp kurulurmuş. Hayatımda yapmadığım şeyleri deniyorum. Yakında turşu kurarken, bir de reçel yapan, arkasından yaprak sarıp kendi yufkasını açan, bir de üzerine yoğurt ve peynir yapan biri olabilirim her an. Şevke getiren arkadaşlar da varken burada.

Demek insan iş başa düşünce, istediğini bulamayınca her şeyi yapabiliyormuş. Tecrübeyle sabittir...

7 yorum:

pommeler dedi ki...

sevgili adaşım
diyetisyenle beraber anca kilo verebiliyorum artık
eskiden böle miydim
üstelik senin gibi anne bile değilim daha
program bitince öğrenicem beslenmeyi diye umut ediyorum

yok ki dedi ki...

evet sirf nutellayi kesince kilo vermek mumkun degil artik! 28 yasima kadar muthis bir hizda calismis olan metabolizmam yavaslayip duruyor. her sene tartida hayatimda gormedigim rakamlari goruyorum. ustelik eskisi gibi (ki eskiden inceciktim ben, aah ahhh :)) abartili da yemiyorum. hayatimda rejim yapmadim, sence yediklerini kismak nereye kadar ise yarar?
bana sorsalar egzersiz yapmayi ihmal etme derdim ama ben spor yapinca daha da cok yiyorum. bakalim sen basarili olursan o 5 kiloyu vermekte, belki ben de taktiklerini ogrenerek bir denemeye girebilirim :)

senin bahsettigin gibi bir pazar burada olsa ben ne hale donerdim bilemiyorum. anlattigin mutfak manzarasi harika!
insani aciktiriyor ama :)

adacim dedi ki...

Kesinlikle spor Aslı. Geçen yıl haftada iki spor ve normal bir insan gibi yemek koşuluyla oldukça iyi kilo verdim. Hatta istemediğimi de verdim. Bu yıl sporu bırakıp, yemek yemeye biraz dalınca ....Ada bile dedi yaaa kollarıma elleriyle şap şap vurup "Anne ne etli butlusun." diye. Spor yapmak lazım spor.

figen dedi ki...

aslıcım belli bir yaşa gelince kilo vermeye değil başklarını almamaya çalışmak lazımmış onu öğrendim:(
yılardır iştahlıyım bu yaştan sonrada kesemiyorum spor içinde yaşlandım:))bahane çoook

Aslı Cin dedi ki...

Yazdıklarınızı feyz alma adına bir daha bir daha okuyorum, bakalım ne olacak :)

Asortik Krep dedi ki...

Bu halinle çok hoşsun :) Kilo vermek ne demek hatta alman lazım :)

Aslı Cin dedi ki...

Asortikcancığım, anne tarafıma bakarsak genlerimden kaybediyorum, şimdiden dikkat etmezsem ipin ucunu kaçırırım :)))