Ocak 03, 2009

Teşekkür

Gittim, gördüm, yedim,içtim, güldüm, eğlendim, geldim.Şimdi teşekkür etme zamanı.

Öncelikle anneme teşekkkür etmeliyim, ben gezmek istediğimde Kerem'le ilgilendiği, sevdiğim şeyleri pişirip, elimi bir işe sürdürmeden bolca dinlendirdiği için. Sonra beni oradayken sık sık arayan soran arkadaşlarıma teşekkür etmeliyim. Beni yalnız bırakmayanlara. Misafir edenlere.

Her iki Sinem'e, Vij'e, Şehnaz'a, Gülcan'a, Şebnem'e öncelikle. Erken yılbaşı partisinde konukseverlikleri için Ersin hoca ve Tanya'ya, hoş sohbetleri için orada bulunan tanıştığım tüm arkadaşlara. Yılbaşı gecesi partisinde bir arada olduğum herkese. Yeni yıla özel kitabı için Angelmama'ya. Birilerini unuttuysam affola.

Yerleşeyim, yeni yıl dileklerim, planlarım, hayallerim var. Bir de haberlerim. Şimdilik bu kadar...



4 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel geçmiş İstanbul gezmesi.
yazında güller açıyor :)

bir daha ki sefere görüşürüz belki :) Bir de Ebru ile sana bir mesaj yolladım aldın mı?

Aslı Cin dedi ki...

Evet mutlaka görüşelim, ve hayır mesajını almadım, Ebru'yla buluşamadık, ben taaa kartşıdan geldim ama hatun kardan korkup dışarı çıkamadı. Ah şu İzmirliler...:)))

Adsız dedi ki...

Sertap Erener'e ne kadar cok benziyorsun.Ikizi olacak kadar hemde

Aslı Cin dedi ki...

Hiç benzemiyorum am flu benzetmiş olabilirsin :)