Şubat 17, 2009

Eh işte dedirten filmler...

Şu isimleri görüyor musunuz? Afişe bakın. Sonra benim gibi bu isimlere bakıp büyük beklentilerle filmi izleyin. Kesinlikle pişman olacaksınız.

Yes man. Daha iyisini bekliyordum. Sanırım sorun bu, daha iyisini beklemem. Yine de Jim Carrey sevenlerin hoşuna gidebilecek bir film. Arada güldürüyor. Ama ben başka bir ismi yakıştırırdım bu filme.

Pek tarzıma uymasa da, her yerde afişini görüp Cage'i izleyebilmek için zaman ayırdığım film bir kaç sahne dışında fena değil aslında. Hikaye klişe, bazı sahneler ilginç, falan filan.
Özetle, abuk subuk filmlere gideceğinize tercih edebileceğiniz ama çok da bir şey beklemeyeceğiniz, belki beklentileriniz düşük olursa beğenebileceğiniz yüksek bütçeli gişe filmleri...

5 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Aslıcım, izlediğim bir kaç (eh işte) filmden sonra tam da böyle bir post yazmaya karar vermiştim. Sürekli izleyin, izleyin deyip duruyorum :) Beğenmediklerimi de sıralamalıyım diyordum ki ta ta :) Yes,man i izleneceklerden çıkarıyorum. Teşekkürler...

Unknown dedi ki...

insan ismine aldanıyor sonra foss çıkıyor sonra üzülüyor sonra tüh diyor sonra nerden izledim diyor soonraa:)))

ece arar dedi ki...

hay allah, burn after reading'i herkes pek methediyor, merakla bekliyordum izleyeceğim anı... yes man'in de fragmanları pek neşeliydi, ona da bir şans vermiştim ve aynen n. cage varsa bi filmde mutlaka izlerim.. bak şimdi aslı ya; hayallerimi yıktın:)))))

cenebaz dedi ki...

Aslıcım, olsun be. Goerge'la Brad'i bir arada 90 dakika izlemek de keyif. Hep mesaj kaygısı, hep mesaj kaygısı nereye kadar:))

Aslı Cin dedi ki...

Rica ederim :) Ama sen de varsa eh işte yaz da zaman kaybetmeyelim :)))

Elçin, sonraaa :)))

Ece, bilmiyorum belki de benim tadıma uymamıştır. Sevemedim filmi bir şeyler eksikti. Hani oyuncuları yönetmenleri ile kendine fazla güvenen filmler vardır ya, sosyetik kültler diyorum ben bu filmlere, bu da o hesap işte.:)

Çenebaz, e orası öyle, ama onun yerine Benjamin Button'ı seyret Brad'in her hali mevcut :)))