Şubat 12, 2009

Mimmm , I love ur blog...

Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural varmış:

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek .

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Bu sabah bilg açtığımda gördüm. Her iki blogda da mimlenmişim. Nymphea ve Siu mimlemişler beni.

Çok zor 7 ye indirmek blogları. Ama bunu keyifle okuduğum blogları tanıtabilme şansı olarak görüyor ve bilmeyenlere öneriyorum.

Anatema, Ece , Modatrendenin, Tanya , Adaş, Pigmelerledans, Sandaletliseyahat.

Dahası için pliz Eşdostakrabaya tıklayınız...

4 yorum:

ece arar dedi ki...

mımmm mersi I love your blog too:)))

Tanya's dedi ki...

Aslıcım,

Bende seni seviyorum...hemen vazife başına ben.

ssbb dedi ki...

thnx :)

asliberry dedi ki...

Aslı çok mutlu oldum ama neden bu kadar geç haberim oldu ayol. Ben de senin blogunu çok seviyorum.