Şubat 21, 2009

Önce kötü haberi söyle...

Kötü haber: Yaşlanıyorum. Kimse aksini iddia edemez tabii ama bunun farkına varmak çok can sıkıcı. Misal artık nutellayı kesince hooop diye süzülmüyorum. Bir de o nutellalar falan fena yerleşiyorlarmış. Kilon eskisinden az da olsa bir yerlerde saklanıyorlarmış. Moral sıfırın altında beş, hava soğusa kaç yazar?

İyi haber: Meğer iştahım gerçekten de su içme alışkanlığımın olmamasından kaynalanıyormuş. Bugün 2 litreyi şimdiden tamamladım, 1200 kalorimin hala 100 kalorisini bir şey yiyerek kullanabilirim. Aman pek gururlandım kendimle canım...

2 yorum:

uykucu dedi ki...

bende ilk kez bu yıl farkına tam varıp yaşlandım diye bayağı bir hayıflanmıştım ama 45'inde olup hala süper olanları görünce suçu kendimde buldum, yaş kaç olursa olsun kendimizi salmamamız gerekiyor çikolataymış ,nutelaymış aa ne pis şeyler öyle, yemeyelim (hatta heç bişi)zayıf ve genç kalalım:))

Aslı Cin dedi ki...

igen dışarıdan makyajla, yada giyinmiş olarak süper görünülür de önemli olan doğal halde de bunu verebilmek. Tabii ki eskisi gibi olmayacak ama sanırım en önce sağlıklı beslenme ile olacak bu iş. Yani beslenme alışkanlığımı hepten değiştirmeliyim. Dur bakalım bugün 2. gün :)