Şubat 22, 2009

Slumdog Millionaire ve Oscar tahminleri

Benjamin Button'u beğenip, sıkı bir Brad Pitt hayranı olup, karşısında rakip tanıyabilir miyim? Hayır. Ama bu kadar bahsedilen filmi izlemeden ahkam kesmek olmazdı. Ben de Oscar'a saatler kala izleyebildim.

Film çok eğlenceli, farklı, ve eğlenceli. Peki bunlar Oscar'da en iyi film olmasını sağlar mı? Hayır. Evet belki Oscarlık insanın içine işleyen bir film yok bu sezon ama ben hala Benjamin Button taraftarıyım. Brad Mickey'e kaptıracak ödülü diyorlar, ona da üzüldüm doğrusu ama yarışma bu. Hak eden alsın. İzlemedim ama dediklerine göre Mickey o ödülü hak ediyormuş. Kadın oyuncu ödülünü de Kate'in alacağı kesin gibi. Penelope da yardımcı olabilir.

Bu arada soundtrack'e özellikle de filmin başlarında yer alan şarkıya bayıldım !

Paper planes de var.

Bir de O Saya ve Jai Ho var. Bu yaz gece klüplerinde çok duyacağız. Pardon çok duyacaksınız :)

İşte bu da Riots. Şarkı bittiğinde altındaki linklerden tüm Soundtrack'i dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: