Şubat 27, 2009

Sorum var.

Evdeyim ya. Ev hanımı modu ile bazen sabahları tembellik yapıyorum. TV yi açma gafletinde bulunuyorum kimi zaman. Adına " Ziyan " diyebileceğim programlar var. Evet yani, ister zarar deyin, ister ziyan, ister rezillik. Akıllara zarar...

Bir kanalda bir program var sadece halkı bilinçlendiren, eğriyi doğruyu konuştukları. Hani cahil halkımıza ilaç olmaya çalışan. Ama onu izleyince de sinirim bozuluyor. Bu da olmamıştır diyorum, bu olamaz. Siyasete, dine, konu komşuya gelince herkesten müslüman geçinen insanların yaptıklarına, yaşadıklarına bakınca ben utanıyorum onlarla aynı milletten olmaktan. Gülüyorum artık. AB hayallerimize, rezilliklerimize, cahilliklerimize, cahilliğin verdiği o aptallığa, sapkınlığa, bu milletin geldiği hale. Ağlanacak halimize gülüyorum artık.

Televizyonu kapatıp gazeteleri açıyorum, daha da pişman oluyorum. Çekilen nutukları, tutulmayacak sözleri, abuk subuk tartışmaları, memleketimden insan manzaralarını, 3. sayfa haberlerini, ünlücüklerin söylediklerini okudukça başka bir yüzyıldan gelmiş gibi hissediyorum kendimi.

Çok merak ediyorum gerçekten, bunları mı yakıştırıyoruz kendimize? Bu muyuz biz? Bu hale mi geldik nihayetinde?

Gerçekten hiç rahatsız olmuyor musunuz tüm bu olan bitenlerden?

Öylece susup izleyebiliyor musunuz?

Günün haberleri:

Havaalanları komedyası

Çarşaf giyince önce kendimi bir tuhaf hissettim, ama sonra çok rahat ettim. diyerek yeni vatandaşlığında esenlikler dilediğim Zeynep'in abuk haberi

THY ile ilgili çarpıcı iddialar.

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aslı,

Kastamonudaki düğün sarayı şahane kıvrak zekalı milletimizin nefis örneklerinden..dağı traşlamak ta..heyhat..Zeynep Hanıma bende yeni hayatında bol şans demeden gecemeyeceğim..

Maalesef ağlanacak halimize gülüyoruz hep birlikte..tam bir Aziz nesin ülkesi..haklıydı..

Öpüyorum..çok tv seyretme sen yine de..

Aslı Cin dedi ki...

:) Peki peki seyretmem ...