Mart 30, 2009

!!!

Saatlerdir seçim sonuçlarını izliyorum. Tambir rezillik yaşanıyor. Korkunç aynı zamanda dışarıdan bakan biri için çok komik. Hayır trajikomik!!!

Geçen seçimlerde katakulliye getirilmiş sonuçlar çıktığı konuşuluyordu. Ancak şaşkınlıktan kimse bir şey yapamadı. Ancak bu sebeple bu seçimde herkes diken üzerinde.

Sandıklar çalınmış, oylar yırtılmış, belli bölgelerde elektrikler kesilmiş, belediye otobüsleri belli bölgelere yığılmış, bir Ak partili bilgisayarları karıştırırken yakalanmış falan filan.

Yine kuma gömer miyiz başımızı?

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aslıcım,

Gömdük bile..

Bu arada ne kadar gurur duysan azdır memleketinle..ben aynı durumda değilim maalesef..dün sabah kalktım oy kullanmaya Bursaya gitttim..sonuclar tam bir hezimet.

Bravo İzmir..

yeliz dedi ki...

ben de izmirli olmaktan gurur duyuyorum fakat gel gör ki aynı gururu Türkiyede yaşamaktan yana duyamıyorum. Bu rezillikler yapanların yanına kar kalacak, yazık ki "hissiyat böyle"

Aslı Cin dedi ki...

Tanya ve Yeliz, darısı hepimizin başına.

Arkadaşın mesajında bir şey gördüm, çok hoşuma gitti:

Türkiye'nin vitamini kabuğundaymış.

Hepimize yeter umarım bu vitamin :)