Nisan 15, 2009

Superman ler, planlar, ve zihni fikirler...

Bilgisayarın başında haber bekliyorum ya, sıkıntım dilime vurdu bir nevi, konuşamadığım için de yazıyorum, al sana 3 saatte 3 post...

Hayatımda tanımadığım, yan yana gelmediğim, hiç konuşmadığım insanlar, kulaktan kulağa, o arkadaştan bu eş dosta araştırırken ulaşılıp hiç tanışmadıkları, yan yana gelmedikleri, daha önce hiç konuşmadıkları kardeşime bir faydaları dokunur diye gidip kan veriyorlar ve benim, ben olarak onlara teşekkürlerimi iletme şansım yok. Ama haberleri olmasa bile buradan teşekkür edebilirim onlara, onlar hastaneden çıkarken benim gözümde kırmızı pelerinleri ile birer süperman ler.

Ben buraya gelmeden önce bir organizasyon yapmıştık da hep beraber ilik bankasına gidecektik ya verici olmak için, o zaman yetersiz malzeme ile listeye girebilmişlerdi insanlar, şimdi buraya o işi yapmadan geldiğim için daha da üzgünüm. Gider gitmez yapacağımi. Tattoo dan önce. Neme lazım bir şey olur, önce o işi halletmeli.

Bu sabah bir sürü şey düşünürken aklıma geldi. Keşke ilik kardeşliği diye bir şey olsa. Yani herkesin ama dünyadaki herkesin ilik bilgileri alıp saklansa, dünyada kimlerle iliklerin uyuşuyor bilsen, onlarla ilik kardeşi olsan, başına bir şey geldi mi korkacak bir şeyin olmasa. Çok ütopik değil aslında, bize yetişmez belki ama bir gün genetik bilim hayata daha fazla dahil oldukça belki de gerçekleşecek bu. Doğan her çocuğun bilgileri alınacak ve çaresiz bulduğumuz bir çok şey daha kolay atlatılacak.

İlaç sanayi öylesine büyük paraların döndüğü bir yer ki kanserin kesin tedavisi biliniyor ama açıklanması engelleniyor gibi korkunç konulu maillere değil buna inanmak istiyorum ben.

Hiç yorum yok: