Mayıs 21, 2009

Yaşlanıyorum, ve acıklısı artık bunu kabul ediyorum...



30 küsür yıl 7 ay 24 günlük olduğum bugün, her ne kadar beni tanımayanlar bana 20 küsür yıllık yaşlar biçsede, göz çevremdeki çizgileri de farkettiğim gün olarak, kişisel tarihime, "Aslında çok da yaşlanmadan ölmek lazım" dediğim gün olarak geçecek.

Her yaşın bir güzelliği var, yaş aldıkça kendimi daha güzel hissediyorum, hala genç ve güzel hissediyorum palavraları ile yaşamaya başlayacağım orta yaşını almış bir polyanna olacağım günler de yakın hani...

Saçlarımı kısacık kestirip bembeyaz bırakacağım günlere de az kaldı.

Nitekim 5- 10 yıl önce "offf çocuğun güzelliğine bak" derken şimdi onlar için "Tıfıl, çok şeker ya, oğluşum da bu kadar can yakıcı olur mu" diye düşünüyorsam, olmuşum ben artık demektir.

Neyse en azından hala mayokinilerimi parmak arası flip floplarımla giymeyi düşünüyor, ve şort tşirt ikilisini üniforma olarak kullanabiliyorum, plaja şıkırtılı sallantılı küpeleri ile inen platform terlikli makyajlı assolist yaşıtlarım yada bu tipitiplere benzeyen 20 li yaşların başındaki tıfılcanlar gibi dolaşmıyorum.

Demek ki neymiş:

İnsan cüzdanındaki değil hissettiği yaştaymış ama buna rağmen çizgiler için yeni XXL güneş gözlükleri almakta fayda varmış...

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aslıcım,

Ne gözlüğe ihtiyac var..ne de nüfüs cüzdanına..ne hissediyorsan odur..ben biliyorum ne hissetiğini senin..

O sallantılı küpe, makyaj ve platformlu terliklerle nasıl yüzmeye gidilir ki?

Adsız dedi ki...

30 küsur yıl 7 ay 24 gün...çok iyiydi :)

Asortik Krep dedi ki...

Bir an bloğun ismine tekrar bakma gereği duydum :)

30 yaş ne ki :))

Otuz yaşa girerken evet öyle hissediyorsun ama inan ki hem ben yaşımı büyükte gösteriyorum daha otuzlu yaşların keyfini çıkaracak gerçek bir 10 yılın daha var.. İnanmazsan gör bak :P

Aslı Cin dedi ki...

Tanya, beni anlamana çok sevindim :) Sorunun cevabını ise ah bir bilsem. Bir zamanlar Banu Alkan'a gülüyorduk, meğer kadın geleceği gören bir trendsetter mış...

Adsız, hahaha !!! Evet, yuvarladım birazcık...

Asortik'im ah 30 a yeni girmedim ki. Yarılıyorum desem yeri var :)))r