Haziran 26, 2009

Yeni.

Yeni olan herşey heyecanlandırıyor insanı.

Şimdi yeni bir evimiz var. Yeni eve yeni eşyalar alınacak, zamanı gelmişti. Kimileri sadece yenilenecek. Şimdiden alışverişe başladım. Ikea ve Tschibo'da pratik şeyler buldum. Egenin şehirlerini dolaşırken buralara özgü şeyleri makul fiyatlara bulabiliyorum, hem de başka hiç bir yerde bulunmayacak özellikte şeyler.

Yeniden burada olmak zaten heyecan verici. Geçtiğimiz yıl yenilikti zaten bizim için. Şimdi yeni yeniden. Yeniden sevdiklerimizi göreceğiz, Kerem şimdiden kuzenlerini sayıklıyor, bir kaç güne kadar da oraya geçeceğiz.

Yeni bir arabaya alışacağım, bu kadar kısa zamanda geri döneceğimizi bilsem satarmıydım arabamı? Bu arada sanırım bu dünyada otomatik vites kullanmayı beceremeyen tek insan olduğumu da not etmeliyim buraya. Zaten düz vitesin keyfi de yokmuş otomatikte. Sevmedim.

Yeni bir iş bakacağım Keremin okulu açılır açılmaz. Çalışma hayatını özlediğimi söyleyemeyeceğim ama işimi mesleğimi çok özledim.

Halacığım sağolsun, bavula eklenecek yeni bir sürü şeyim var ayrıca. Ah yok ki bizde şöyle bir hala diyor arkadaşlarım. bu yıl gardroba eklenecek mayokinilerden yeleklere, elbiselerden tasarım harikası bluzlara kadar bir çok şey var. İnsanın halasının alışverişi sevmesi, bir de üzerine bu kadar zevkli olması harika bir şey.

Bazen dönüp baktığımda ne kadar şanslı bir insan olduğumu farkediyorum. Bir şey istediğimde onu düşündükten bir kaç gün sonra onu alabildiğim günler oluyor, ya hediye geliyor ya bir şekilde karşıma çıkıyor. Sonra dişünüyorum, gerçekten de şanslımıyım yoksa şanslı hissettiğim için mi bunlar oluyor? Aslında istediğim şeyler öyle ahım şahım şeyler de değil. Küçük şeyler belki bir çok insana göre. Belki tam olarak istediğim gibi değil elde ettikleirm. Ama yetiniyorum, eksiği ile gediği ile yetiyorsa bana, bana şanslı hissettiriyor zaten.

Belki de halamın dediği gibi "İnsan şansını kendi yaratıyor, yeter ki içi tertemiz olsun"

Aslı halasından bildiriyor.

2 yorum:

zeya dedi ki...

hoşgeldin Aslı !!

pozitif bir yazı ne güzel olmuş :):)
Hep böylee kal :):)

Düz vites bir de ben varım !! Yalnız değilsin :)

Tanya's dedi ki...

Hoşgeldin Aslı...yazı şahane..sen de..

Ben düzde otomatikte seviyorum hehehe...hepsinin yeri ayrı...

Ev için güzel koşturmacalar..keyifle olsun herşey.