Eylül 13, 2009

Bülentciğimle ev dekorasyonu

Şu an bu fotoğrafın yerinde seçtiğim bir dekorasyon örneği durmalıydı. Oysa meşhur kararsızlığım onu da yapma şansı bırakmadı. Ama neyse ki divanın bu fotoğrafını görme şansına eriştim. Her gün tüm dekorasyon fikirlerini gözden geçirmiyormuşum gibi, bugün de saatlerce bilgisayara kilitlenince, Türk kahvesi, Eti stciks naneli ve böyle "şahanenteresan" fotoğraflar keyfimi yerine getiriyor.

Son durum şudur: Büyük koltuk kahve kadife olacak, tek kişilikler bej, oturma odasını- nedense bizler 30 küsür mt karelik bu alanlara salon diyoruz ve hatta halkımızın hala çoğu burayı misafirden misafire kullanıyor- yemek masasından ayırmak için yanık oranj bir puf yaptırılacak. Yanık oranj da dahil olmak üzere güneş renklerinden obje ve kırlentler seçilecek. Salonda doğal renklerin ve güneş renklerinin karışımından hoşlandığımı farkettim. Ve hatta her odanın banyonun ve mutfağın doğal tonlarla kombinlenen kendine ait bir renk hikayesi olacak. Sandalyeler bej deri. Perdeyi ve avizeyi yenilemeyi taşınma sonrasına bırakacağım. Bu arada halı düşmanı ben ilk kez evime bir halı aldım. Krem rengi üzerine kahve tonları ile hafif düzenli daireleri var. Düz renk tüylülerden alacaktım ama bir de baktım bagajda bununla eve dönüyoruz. Bu arada salonun pencere karşısındaki boş duvara farklı bir duvar kağıdı arıyorum. Dev yuvarlak aynalarla da mekanı ve ışığı arttırmayı planlıyorum. Fransız balkona da gerçeğe çok yakın çiçekler satan bir yer buldum, oradan farklı güneş renklerinde saksı çiçekleri almak istiyorum, arada canlı yeşilliklerle.

Haftaya Ikea yapacağım, bir kaç şey var almam gereken, evden eşyaları atıyor olmamın sadece yenilemekle alakası yok, eve fazla eşya sokmak istemediğimden bir çok beğendiğim şeyi de almayacağım.
Diğerlerini de gelecek günlerde anlatırım,şimdilik bu kadar...

1 yorum:

yıldız dedi ki...

Bir de yeşil yastıklar derim:))Arada yeşil objeler falan salon için.Naçizane fikrim..