Ekim 22, 2009

Amor est vitae essentia

Tablom bitti. Adı, Kök salan kadın. Derin mevzular var anlayacağınız ama eşim beni sinir etmesini biliyor, anlamamakta ısrar ediyor resmin anlattıklarını. Oysa oğluş öyle mi? Nasıl diye sorduğumda ağacın tasvir ettiği kadını hemen gördü. Aaaa kadının kafası neden kalp gibi diye sordu :)

Şimdi yer kaplamayan bir şovale bir boya seti ve bir kaç aksesuar siparişi verdim, burada yapabilmem zor ama yeni eve geçince devam edeceğim. Çok büyük keyif aldım.

Bu tablo ise yatak odamızda yatağın tam karşısına asılacak.

Dip sos: Resmin tamamını yayınlayamıyorum, henüz o kadar güvenim yok kendime bu konuda, yine de eve gelip gören ve beğenilerini söyleyen zarif arkadaşlarıma sevgiler...

Aşk hayatın özüdür.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba aslı uzun zamandır takip ediyorum yazdığın konular çok güzel ve çok anlamlı ayrıca destekliyorum düşüncelerini:)
ama bence resmin tamamını yayınla derim ya evine gelemeyen okuyucuların ne yapacak :) benim gibi merak ettim şimdi bak...
bu arada oğlunu yetiştirme şeklin bence en güzeli hiç değişmesin düşüncelerin...
sevgiyle kal :)
burcu

Aslı Cin dedi ki...

Burcu, dur şimdi heyecanlandım, biraz güvenim gelsin yerine. Bir üçlemeye başladım. Tabii ki onun gibi olamam ama Zerrin Tekindor'un tablolarını inceleyerek benim yapabildiğim stilde onun izinden gitmeye çalışacağım.