Ekim 31, 2009

Fark var :)

Bu fotoğrafa bakmak, bakmak, bakmak... istiyorum. Hayata dair dersler almak için. Yer Müzeyyen Senar'ın hayatından kesitler sunan fotoğraf sergisinin açılışı. Madem günün başrolünde Müzeyyen hanım var, hemen rol çalmak lazım. Bülent hanımcığım da haftalaaar önceden tahtını ayarlatmış, kocaman kafasını daha da kocamaaan gösterecek bir şapka seçip fark edilmemesi imklansız hale gelmiş, tabii ki Müzeyyen hanımdan ve oradaonun adına bulunan kızından daha iddialı giyinmiş ki yıldız o olsun. Valla fevkaladenin fevkinde efendim...

İnsanların yazdıklarından etkilenmemek için, moda- ki aslında öyle adlansalar da moda bu konuda background gerektirir, alışveriş ve stil blogları çoğu - bloglarını özellikle izlemiyorum. Ama bir şey gugılladığımda her zaman bu bloglar çıkıyor ve deneyimlerini yazdıkları , yeniliklerden haberdar ettikleri ve Hollywood ünlülerinin giyimlerini sayfalarına taşıyarak bilgilendirdikleri için, iyi ki varlar.

Bir kaç tane moda blogu var, bazen onları izlerim ufkumu genişletmek için.

Ama geçenlerde şu İstanbul Fashionable için moda blogu olarak listelenmiş blogları gezdim, insanlar ne yazmış, kim varmış, kim yokmuş diye. Bir tanesinde o geceden, zevksizliği ile alay konusu yaptığımız bir ikoncanın, hem de 3 gece içinde giydiği en korkunç kıyafetinin allanıp pullanarak aman pek şık diye ballandırıldığını görünce, şaka yapıyorsun di mi diye sormak istedim. Ama tabii sormadım efendim ben Bülent miyim, polemikleri sevmem.

Ama hay ben aldığım eğitimin içine dedim, meğer ben bu işi hiiiç bilmiyormuşum, yada bilmem belki de bu ülkede yaşamıyormuşum. Anladım ki sittin sene sonra bile uluslararsı defilelerimiz olsa, bu kadınlar yine tuvaletle gelecekler defile izlemeye, yine bizim modasever insanlarımız bunları alkışlayacak, yine benim ağzım bir karış açık kalacak.

Tarzımız bu. İstediğimiz kadar batıya dönelim yüzümüzü, şarklı arabesk ruhumuz gösteriş yapıyor bir şekilde.

Demem o ki, Bülent hanım az bile yapmış, eminim yakıştıran çok olacaktır...

Dip not: Bugün MM den Şebnem TV8 de A la Mode de o çok eğlendiği görüntülerin yayınlanabileceğini söyledi, meraktayım...

4 yorum:

asli koyuncuoğlu dedi ki...

Sevgili Aslı,
Ben bu tür şeyleri engelleyemediğim için yok sayıyorum onları.Varsın bir kısım medya dedikleri o canavar bunları baş tacı etsin,haber yapsın.Umurumda değil.Yoksa çıldırmamak mümkün değil.

Aslı dedi ki...

Bu bülent ersoy tam komedi, bakıp bakıp gülüyorum valla:)) Söylenecek pek bir söz yok, Müzeyyen Senar'ı sönükleştirememiştir sadece kendini (yine!) komik duruma düşürmüştür...Yazık...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Büyümeye çalışıp bu kadar küçülmek herkese nasip olmaz.:)

Aslı Cin dedi ki...

Aslı, belki eski yazılarımdan biliyorsundur ben zaten bakamıyorum, aramızda kalsın - görünce korkuyorum -

Aslıların gücü adına, haklısın :)))

Onuncu köyün adamı, süper !!!