Ekim 08, 2009

İmdat !!!

Eve taşınmamız geciktikçe, benim meşhur kararsızlığımın seviyesi artıyor. Tam koltuk yüzlerine karar vermiştim ki hiç halı sevmeyen ve eve sokmayan ben, düz renk tüylülerden alsam mı diye gittiğim mağazada aslında o yün halılar oğluşun alerjisini azdırabilir diyerek hiç aklımda olmayan ama orada görüp bir anda sevdiğim iri halkalardan oluşan halıyı bir anda almış buldum kendimi. Anne ve eş, senin seçtiğin koltuk rengine uyar dediler ama eve geldik ki, ı ıh uymuyor. Bu durumda kaplamacıda hiç aklımda yokken seçtiğim renkleri bırakıp yine eski fikrime ve klasik kahve, sütlükahve, krem tonlarına döndüm. Şimdi perde problemimiz var ki sabırlı olmayı planlıyorum bu sefer, bir kaç yer gezdim ama en sonunda umarım halıya uygun - ki yarın bir gün halı ve tülü değiştirir değiştirmez havası değişiversin salonun - puanlı hafif naturel renklerdeki tülü mü, yoksa bugün gördüğüm ton in ton organzeyi mi alacağıma karar verebilirim. Tabii pencerenin karşısındaki yemek masasının duvarına duvarkağıdı mı yaptıracağım, bugün beğendiğim mi daha iyi, yoksa yuvarlak formlarda duvar çıkartmaları mı almalıyım, yoksa yoksa sadece yuvarlak formlu aynalar koyup artık bu şekil olayına son mu vermeliyim bilmiyorum. Abartılı olmayacak ama uyumlu olacak bu fikirlerden birine karar vermeliyim. Hepsini de sevdim.Puan, her zaman klasik ve göze hoş görünen bir form olduğu için içime siniyor, renkler doğal ve hafif, ama ah yok mu o detaycılığım? İyi ki henüz çizgili puanlı veya düz renk olup sadece yuvarlak formda olacak kırlentleri aramaya başlamadım.


Bu arada evde el işleri, yenileme, değiştirme işlemleri devam ediyor...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

o kadar güzel seçenekler yazmışsınki şunu yap diyemedim senden beter kararsız oldum:)))azalt derim şıkları:))kolay gelsin..

Aslı Cin dedi ki...

:))) Elçinciğim bir de japon perde seçeneğim var,kararsızlık katlanıyor...

Tanya's dedi ki...

Aaa televizyon mu boyadın? gözlerim benle dalga mı geciyor?

Aslı Cin dedi ki...

HA HAHAA! Evet Tanyacığım ne kadar canımın sıkıldığını tahmin et artık...