Kasım 05, 2009

Bu mudur?

Basın şu kadar kişi öldü diyerek felaket tellallığı yapıyor ama bugün bir arkadaşımın kızının da geçirdiğini öğrendim, yani çevremdeki bir çok insan bunu geçirmeye başladı. Biz aşı yaptıralım mı yaptırmayalım mı diye tartışırken insanlar bağışıklık kazanmaya başladı bile.

Herkes gibi ben de kendi çocuk doktorumuza kulak verdiğimde, şu an bu tartışmanın gereksiz olduğunu anladım. Ağustos yada eylülde aşı yapılsaydı yaptırın derdim, dedi. Ama şu an gerek yok, bir şekilde insanlar geçirmeye başladı. Ve bir hastalığı yoksa herkes bunu istirahat ve grip ilaçlarıyla atlatıyor dedi.

Şaşırdım çünkü bizim doktorumuz aşılara inancı tam, yaptırmamız için bizi her daim uyaran bir doktordur. Her sene grip aşısını önerir normalde.

Dediğine göre şu anda normal grip salgını yokmuş, bu aralar grip geçiren çokmuş ve bunlar da her bünyede farklı gösterse de kendini aşısını tartıştığımız gripmiş.

Ya ölümler?

Onların belli bir rahatsızlığı olan insanlar olduklarını, risk grubunda oldukları için zamanında aşılanamadıkları için kayıpların gerçekleşebileceğini söyledi.

Ortaya salınmaya çalışılan bu panik havası nedir, kimler çıkartıyor ve kazançları ne olacak göreceğiz. Yılmaz Özdil'in yazısı bununla gayet güzel dalgasını geçiyor...

Hiç yorum yok: