Kasım 19, 2009

Sevimsiz sonbahar

Sonbaharın sevdiğim tek tarafı Trençkot giyilebilmesi. Tamam sararmış yapraklar falan da hoş tabii. Ama bunun dışında serinleyen havaların benim için hiç bir çekici yanı yok. Sıcacık havaların yerini ne tutabilir ? Soğuk hava enerjimi alıp götürüyor sanki. Battaniyenin altına girip evden hiç çıkmasam?

Oysa yaz öyle mi? Güneşli bir güne uyanmak bile başka. İster yürü, ister yüz. Geçir üstüne bir tşirt bir şort, kaç haftasonu bir yerlere. Yorgun bir günün ardından akşamları bile bir başka. Gün bitmek bilmesin, karanlık çökmesin erkenden.

Sonbahar. Adı üzerinde. Son.

Sonları hiç sevmiyorum.

İlk'i gelsin...

Dip sos: Hmmm, Bana sonbaharı anımsatan şu şarkıyı severim bir de...

5 yorum:

Fery... dedi ki...

aynı fikirdeyim sonuna kadar... 6 aylık kış uykusu hakkım olsa ve ben düşünmeksizin kullansam böyle ilkbahar gelse gözlerimi ovuştura ovuştura uyansam güneşten kırpıştırsam... kış depresyonuyla gelir bana da hemen geçsin gitsin...

Adsız dedi ki...

Sevgili Aslı, çok şıksın.

sevgiler

Emel

Aslı Cin dedi ki...

Fery, ben de düşünürüm onu, hani bir uyusam uyansam, terlikleri ortaya çıkarsam :)))

Emel, :))) Teşekkür ederim, sonbaharı sevme çabalarım...

Adsız dedi ki...

Aslı, Moda Mutfağındaydım, seçimlerin çok çok hoş.

Sevgiler
Emel

Aslı Cin dedi ki...

Beğendiğine sevindim. Teşekkürler.