Aralık 29, 2009

Mektup

Eski yıl.

Seni hiç sevmedim.

Bana hiiiiç iyi gelmedin.

Ama bir ümitle gireceğimiz yeni yıla ulaşabilmek için sana katlanabilmem, bir yaş daha büyüyebilmek için - yaşlanmak da cabası- acı çekmem, ve tüm yaşadıklarımızdan ders çıkarmam gerekiyormuş anlaşılan o ki.

Hayat bu. İşler ters gidebiliyor bazen.

Şimdi taşınma arifesinde toparlanmış bir evin içinde penceremizde ışıklar, hayaller kuruyoruz .

Yeni yıldan ümitliyim. Bu sene bana büyük bir şansla gelecek. Sağlıkla, huzurla, refahla...

Bir de listem var Santa babadan. Hani görürsen söyle, bana uğramadan gitmesin. Madem çok kazık attın bana, gitmeden bari bir güzellik yap.

Hadi göreyim seni...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

aslıcığım hakettin sen tüm güzellikleri yeni yılla bırlikte :)
yeni evinizde yeni yıl ssana ve ailene mutlu huzurlu umutlu ve sağlıklı günler gösterir inşallah :))
mutlu seneler...
sevgiyle kal...

Fery... dedi ki...

kocaman mutluluklarla dolu olsun 2010, iyi seneler :)

Aslı Cin dedi ki...

:) Teşekkürler, sizin de gülen yüzünüz hiç solmasın, sevgiler...