Ocak 24, 2010

Teşekkürler Banu !

Banu ile önce bloglar vasıtasıyla tanıştık. Sonra Akıllıbebek için yazmamı istediğinde yüzyüze tanışma şansı da yakaladık. Sonra fırsat oldukça görüştük, telefonlaştık, mailleştik. Onların sıkı çalışmaları ile Akıllıbebek büyüdükçe, ben de oradan buraya savruldukça fazla zaman ayıramasak da, benim belki yoktu ama onun harika bir bahanesi vardı.

Çocuklar için kitap satışı yaptıkları COGİTOY.

Dün kargo bize gördüğünüz kitabı getirdi oradan. Banu herşeyin nedenini ve nasıl olduğunu soran bizim ufaklık için harika bir hediye seçmiş. Kocaman cildiyle ve içindeki bilgilerle beni çok şaşırttı bu kitap. Sadece şimdi değil, tüm ilkokul hayatı boyunca da açıp bakabileceği 1000 sorunun 1000 cevabı var.

İtiraf edeyim, ben başladım öncelikle okumaya. Bilmediğim ne çok şey varmış meğer. Her şey basit bir dille anlatıldığı için akılda da kalıcı.

Şimdi oğluş için karne hediyesi kitaplarını seçmeyi düşünüyorum oradan.

Belki benim de hoşuma gidecek başka kitaplar da bulabilirim :)

Dip sos: Kerem kitap kadar içinden çıkan balonlar ve magnetleri de çok sevdi. Gördüğün gibi hepsi dizilip poz verildi .

www.aslicin.blogspot.com

Hiç yorum yok: