Ocak 02, 2010

Yeni yıl, yeni ev, yeni iş, yeni bir ben - Lazım ! -

Evimizi güzelleştireyim derken bana bir güzellik yapılması gerekecek yakında. Derz nedir, silikon nereye nasıl yapılmalıdır, cila nasıl uygulanır sorun söyleyeyim, ama balyaj nedir, makyaj nereye nasıl yapılmalıdır, bakım maskesi nasıl uygulanır gugıl amcaya sormam gerekebilir.

O kadar vahim durum.

Ama az kaldı. Ufak tefek aksaklıklar olsa da pazartesi sabahı taşıma şirketinden exper geliyor, ok leşirsek çarşambaya taşınıyorum. Biraz uzağa gidiyorum. Her taşınma herşeyden biraz daha uzaklaşma değil mi zaten? Ama yenilik iyidir, severim, sıkılırım sabit durmaktan .

Her ne kadar bu aralar pek fazla taşınmış olsam, ve illallah desem de, bir yandan memnunum.

Son kalan eşyaları da kolilemeye başladık.Şimdi kolay, zor olan orada kolileri boşaltıp, herşeyi yıkayıp, parlatıp yerleştirmek. Ama en azından taşınarak işin büyük kısmını atlatmış olacağım. Sonrası için aceleye mahal yok.

Yeni yıl akşamı altıya kadar doğalgazcılarla uğraşmışım zaten. Azimle, aylardır hallolmayan o işi yeni yıla saatler kala halletmişim. Daha ne olsun?

Yeni yıla bile bir koltuk 4 sandalye ile girdik ne de olsa. Ama annem, sevdiklerimizin hayaletleri, oğluşumun şekil verdiği kurabiyeler, camlardaki yıldızlı ışıklandırmalarımız, ve eşimin bu gece için çoook uzaklardan getirdiği şampanya ile yer minderlerinde de olsa yeni yıl ruhunu yakaladık.

Biletime bir şey isabet etmese de.

yeni yıldan ümidim var...

Hiç yorum yok: