Şubat 05, 2010

İFW'nin düşündürdükleri...

Detaylar daha sonra ama ilk aklıma gelenler şunlar:

1- Şebnem yetişemediğim tüm defilelerde var olduğu için kocamaaan teşekkürler. Canım canım canımmm :)

2- Aylardır beklediğim Lost bilgisayarımda ve ben hala izlemeye vakit bulamadım, bulamıyorum sen nelere kadirsin İFW

3- Evet ben spor ayakkabı insanıyım, bırakın topukluları babetlerle bile canım çıktı :P

4- Türkiye'de moda günleri veya haftalarının daha kat edeceği yol olsa da geliştiği hız inanılmaz.

5- Özgür Masur muhteşem bir tasarımcı.

6- Moda blogger'ları korsan toplantısı süper bir fikirdi, fikir anası Trendometre'ye tekrar teşekkür ederken, tanıştığım blogger'ların bu sektörün içinde olanların aksine son derece içten ve samimi oluşları beni şaşırttı- En azından sohbet ettiklerim öyleydi- Melis Alphan ve Moda Trendenin Melis'le sohbet edemesem de tanıştığıma çok sevindim, ikisini de zevkle takip ediyorum.

7- Evet yaşlanıyorum, arkadan süper, heyecanlı, yaratıcı ve bu işe gerçekten gönül vermiş blogger'lar geliyor, bunu görmek güzeldi. Şebnem'le kimileri için ne yaratıcı kız, aferim ne tutkuyla bağlanmış bu işe bu çocuk, yada ne zeki kız vay canına yorumları yaptık ki isimleri de bizde kalsın.

8- Ancak çevrede konuşulanlara kulak kabartınca insan hayal kırıklığına uğruyor. Moda öğrencisi olduğu anlaşılan kimilerinin kimseyi beğenmeyen halleri, sohbetlerdeki modacı cehaletleri, ve sadece ilgi çekmek için dolaptaki herşeyi üzerlerine geçirip gelmiş görüntüleri beni şaşırttı.

9- Defileler çok kalabalık, alan ise dar. Meg Ryan ve kurdelalı açılış fiyaskosuna kalabalığa dar gelen orta alanı da eklemek zorundayım. Üst üste alt altayız. Ancak görevliler kibar ve yardımcılar.

10- Fotoğraf makinemin azizliğine uğradım yine. Ama umarım bir kaç can alıcı kare kurtaracağım. O koca makinelerden taşımanın zamanı geldi biliyoruuum ...

www.aslicin.blogspot.com

2 yorum:

Sebnem'den dedi ki...

Sevgiliyi kafaladım alıyor bana bir Nikon...Yuppppiiiii..
Dün tanıştığımız bloggerlar gerçekten çok tatlılardı...Yaşlandık...
15lik bloggerımızı hep bir koruyasım kollayasım geldi..:)))Hasta oluyorum her yanım ağrıyor ama son 1 gün kaldı..Sonra ben Lost olacağım belli bir zaman...

cenebaz dedi ki...

Lost lost, lost. İzleyince lütfen ilerki bölümlerde neler olabileceği ile ilgili düşüncelerini yaz.