Şubat 25, 2010

Şaka gibi ülkenin şakacı insanları...

Dün malum bir kanalda grizu patlamasını askerlerin gözaltına alınmasına bağlayan süper zeka spikeri izlediniz mi?

İzleyince tabii ya dedim.

O kadar büyük çete kurabilen adamlar, her ne kadar kroki çizmeye ihtiyaç duyacak kadar kafaları çalışmasa da ve her ne kadar ellerinin altında onca silah olmasına rağmen oraya buraya silah ve muhimmat gömseler de, ve hatta evlerinde bir şey bulunmasa bile illa ki kafalarının içinde planlar olduğu iddia edilebiliyorsa, eminim grizuyu, 99 depremini, geçen sonbahardaki İstanbul selini, bilimum trafik ve uçak kazalarını,3. sayfa haberlerini, Seda ablamızın genç kocasından boşanmasını, tüpçü Mehmet'in karısının zinasını, komşu Ayşe teyze'nin siyatiğini de organize etmiş olabilirler.

Misal bir haftadır boğazım ağrıyor, kuşkulanıyorum hani...

Bu durumda yıllarca terörle mücadele etmiş insanların terörle mücadeleden içeri alınmaları çok olağan olmalı değil mi?

Sirk gibi bir ülkede yaşıyoruz yahu...

2 yorum:

ŞuŞu dedi ki...

ben öyle şaşkınım ki yaşananlara,birazda tedirgin... bakalım daha neler neler atacaklar ortaya diye hayretle izliyorum gelişmeleri.

Bu sirkin palyaçoları hiççç eğlendirmiyor beni....

Sudiş dedi ki...

Bir de üstünde kroki olan kağıdı yiyorlar ya, ağızlarına tıkıştırıyorlar, ama biz hemen yakalıyoruz suç üstü.