Şubat 08, 2010

Tatil, Turkuazoo ve Adrenalin tutkusu

Hahayt ! Hayat tekerrürden ibaret. 10 gün çocuğu kar tipi soğuk diye dışarı çıkarmadım, bir çıkardım yine hasta oldu.

Grip belirtileri gösteriyor ki, ödüm kopsa da çaktırmıyorum, sonra Prof. Dr. !!! babamız başlayacak şunu ver, bunu sür, şuraya yatır, öksürdü, tıksırdı demeye.

Henüz büyütecek bir şey yok sadece boğaz ağrısı. Biraz da halsiz göründü gözüme. Bacağında bir yeri gösterdi ağrıyor diye ki bence o dün evde Wipe - Out alanı kurup atlayıp zıplamasından kaynaklanıyor.

Başımın etini yemesine rağmen onu hala neden Arjantin'e götürmediğimi, Asuman'la tanıştırmadığımı ve "Wipe- Out"a katılmasına izin vermediğmi anlayamıyor. Çok basitmiş efendim onlar, hemen yaparmış.

5 yıl 3 aylık birine göre boyu da dili de biraz fazla uzun beyefendinin.

Ödülü ne yapacaksın diyorum. Hesaplamışlar babasıyla. 1000 tane Hot Wheels alabiliyormuş.

Peki...

Tüm tatili evde geçirmesin diyerek tipi arasına sinema, kar arasına arkadaş ziyaretleri ve soğuklarda da Tukuazoo yapabildik ama yarışmaya katılamadı ya bir anlamı yok. Zaten o oradaki balıkları da biliyormuş, ahtapotun 8 ayağı olduğunu da biliyormuş niçin şaşırıyormuşuz ki?

Nemoları gördük, tahminimden küçüklerdi ama onun için Nemo'nun öğretmeni Vatozları görmek daha keyifliydi. Köpekbalıklarını da hırlayarak korkuttuk bir ara.

Tatil bitti diye üzülse ve okulu çok sıkıcı bulsa da daha fazla şey öğrenmek istiyorsa tıpış tıpış okula gidecek.

"Okula gitmeyenler çalışmak zorunda, o zaman hadi babayla işe" dememin de etkisi oldu sanırım servise yetişmesinde.

Bu arada şu Küba açıklarında yaşayan üzeri vatoz görüntüsünde ama çok sert, altında ise yengeç ayaklarına sahip dinazorlardan bile eski bir geçmişi olduğu söylenen yengeç türüne de dokunduk ki hayatımda uğurböceği haricinde dokunduğum tek böceğimsi oldu. Bizim bay minik adrenalin merakla elledi. İyyyk. O ayakların hepsi ayrı yöne hareket ediyor, hayal edin halimi anlarsınız...

www.aslicin.blogspot.com

Hiç yorum yok: