Mart 14, 2010

Tek dişi düşmüş canavar !

Bugün oğluş ön üst dişlerinden birini yemekte düşürdü. Bir haftadır sallanan dişi yamulmuş, diş eti şişmişti ama bu kadar çabuk beklemiyorduk. Çorbasını içerken suratını buruşturup bir şey çıkardı ağzından. Limon çekirdeği düştü zannettim yine. Dişiymiş. O kadar komik görünüyor ki şimdi. Tabii canı sıkılmasın diye süper yakışıklı göründüğünü söyledik hemen. O ise görüntüsünden zaten memnundu çünkü bir canavar kadar korkunç olduğunu düşünüyor artık... Konuyu değiştirmek için fotoğraf makinesini verdim eline. Haydi hoşuna giden şeylerin fotoğraflarını çek dedim. Bu sanatsal çalışma sonrası aşağıdaki fotoğraflar çıktı ortaya. Evden kareler de çekmiş, onları da yarın yayınlarım. Ben makineyi düzgün tutuşunu sevdim, titretmemiş ve dahası karanlık çıkanları açı değiştirip tekrar çekmiş, yavaş yavaş öğreniyor bu işi.İşte Kerem'in objektifinden bizim evin Pazar halleri- Tabii ilgisini çekmeyen gazete yığını, mutfak dağınıklığı ve o koltuktan bu koltuğa kendisini atan anne babası yok...-

Pazar günü odasının hali... Görünen kısmı diyelim. Masanın üzerini görmemniz iyi olmuş.


Pazar kahvaltı sonrası yer gök simitlerin susamı olunca söylenerek yerleri süpüren annesi... 

İyileşmeye çalışan o annenin kış çayı...

Küçük odada suladığı çiçekler ve tabii yanlarında buzdolabı üzerinden aşırılan Haribo kutusu...


4 yorum:

ece arar dedi ki...

güzel çekmiş oğluş. bizim kızın dişler de aynı vaziyette, çok şekerler. özleriz bu günleri...

Aslı Cin dedi ki...

Evet bol bol fotoğrafını çekmeyi düşünüyorum :)

asmabahce dedi ki...

maşallah onaaaaa:)) ne kadar şekerrrr.. darısı başıma:)

Aslı Cin dedi ki...

Asmabahçe, darısı başına :)