Nisan 08, 2010

Gerçekten çok adaletlilermiş...

Kimi erkekler birbirlerine şöyle akıl verirlermiş:

Aman abi, kadınla alt alta üst üste yakalansan bile inkar et !

Bu kim de, tanımıyorum de,ne işim var burada diye sor. Hatta üste çık, senin ne işin var burada diye hesap sor!

Pakpartininki de aynı hesap.

Chp'ye yumurta atanların o partili oldukları, hatta bırakın partiyi parti kollarının başkanları oldukları ayyuka çıkmış, biri bize çamur atamazlar diyor, biri bizimle alakaları yok diye inkar ediyor, biri de üste çıkmış bana teşekkür etmeliler aslında, ben orada insanları yatıştırmaya çalışıyordum diyor.El kol hareketlerini, küfreden surat ifadesini yanlış anladılar diyelim, pankartları da yanlışlıkla mı elinize tutuşturdular?

Ülkemde yine ilginç şeyler oluyor,geçen gün yenge hanımı malum yere almayan bir komutan da bildiğiniz hikaye üzerine!!! göz altına alınmış. Yakında dışarıda komutan kalmayacak, zaten içeri alınanlar biz daha davanın ne olduğunu anlayamadan daha öncekiler gibi ölüp gidecek, içeride olması gerekenler nerede olacak bakalım.

Gerçekten çok adaletlilermiş...

3 yorum:

cenebaz dedi ki...

Yüzsüzlük lafı az kalıyor, ama aklıma geleni de yazamam:((

Duygu dedi ki...

Söylenecek çok şey var da...Bir ülke düşün ki tv ekranından SON DAKİKA yazısı eksik olmasın.İnan takip etmekte zorlanıyorum ve endişe ile izliyorum.:((

Aslı Cin dedi ki...

Çenebaz, dikkat demokratik bir ülkedeyiz, her düşündüğümüzü SÖYLEYEMEYİZ

Duygu, evet kanıksadık fena halde, alışmışız...