Nisan 14, 2010

Sağduyu sakız olmuş...

Şaşkınlıkla izliyorum olan biteni. Ülkem karıştı arapsaçı oldu, düzeltebileck biri yok. O mevkide birileri varsa da, onlar da pek ülkem toprakları üzerinde bulunmuyorlar.

Delinin biri kuyuya taş atmış, on akıllı çıkaramamış.

Durum bundan ibaret.

Adam bir yumruk yedi, haklı olarak tepki verdi. Sonra?

Sonra sebebini anlamadığım bir kompleksle olayları abarttılar.

Heyelana getiren kim acaba?

Bakıyorum teröristler yine sokaklarda. Sağduyulu davranış bekleyebilmen için sağduyulu davranman lazım. Oysa herkes birbirine düşman.

Diyarbakır'da bir çocuk taş attı diye, ağzı burnu kan içinde yerde sürükleniyor. Diğer tarafta İstanbul'da teröristler otobüs yakmaya çalışıyor yine. İçinde insanlar var.

Anlayamıyorum olanları. Bir insan diğerinin hangi hınçla, hangi kinle, nasıl bir nefretle canını yakmak isteyebilir.

Herkesin ağzında bir sağduyu lafı.

Sakız olmuş.

Kimse ne anlama geldiğini bilmiyor.

Dip sos: Dayanamadım yine değil mi?

1 yorum:

A. dedi ki...

Hergün birşeyler oluyor hergün olumsuzluk saçma sapan haberler şeyler yaşıyoruz.Almanya'da haber bülteni 20 dk 30dk arası sürünce çok şaşırıyordum.Hiçmi ülklerinde sorun olmaz diyordum.Haber olmadığı bir hafta en çok şaşırdığım şey bir araba koyuna çarpmış olay olmuştu 1 hafta gösterdiler :D Bizde hergün asker ölüyor,ülke hortumlanıyor zam üstüne zam bu ne biçim hayat yaa