Mayıs 15, 2010

Bahar nerede?

Evet yaz insanıyım derim her zaman. Yaz yaklaşırken, daha insanlar üşüyorum derken yazlıklarımı çıkarırım, ayıklar, yıkar, ütüler, asar, eksiklerimi görür ve büyük bir keyifle yazlık alışverişi yaparım. Kış alışverişi o kadar keyifli değildir benim için. Ancak gel gör ki, bu bahar aylarından bu kadar da hızlı vazgeçeceğim anlamına gelmez.

Tam da çizmelerin keyifle giyileceği, ince hırkaların rağbet göreceği, renk renk şemsiyelerin keyifle açılıp uzun yürüyüşler yapılacağı zamanları beklerken biz, daha bir trençkot giyemeden sıcaklar bastırdı.

Moda mutfağında mail atıp siz neden giydikleirnizi yayılamıyorsunuz diye soranlar için işte bir fotoğraf. Kıştan çıkarken üniformam haline gelen ve çok rahat ettiğim uzun ince trikolar, ince çizme ve jean ceketler favorilerim. Okul yıllarından sonra bir türlü sıcak bakamadığım ve kişiliksiz bir renk olduğunu düşündüğüm gri rengin bir kaç sezondur fena halde fanatiğiyim. Bunları mutfakta yayınlayamıyoruz, stil yada alışveriş blogu olarak değil moda blogu olarak anılmaya devam etmek istiyoruz. Neyse ki kişisel bloglarımız var :)


Bugün oğluşla şemsiyelerimizi açıp dolaştık. Bir kaç gündür bastıran yaz sıcaklarından sonra iyi geldi. Ancak anlaşılan o ki bu yıl bahar gelmeden yaz geldi, ne yapalım çaresiz !!! onun tadını çıkaracağız.

1 yorum:

A. dedi ki...

Blogları dolana dolana sonunda buraya uğradım.Baktım beğendim dile getireyim dedim.
Sevgiyle kAlın
Ashley