Temmuz 13, 2010

Bu günlerde...

Biliyorum biliyorum uzun zaman oldu yine yazmıyorum.

Ama günlerin nasıl geçtiğini inanın ki anlayamıyorum.

Şirkette yeniyim ya, hala her şeyi yakalamanın derdindeyim. Müşteri çağırmak işim olmadığı halde, daha çok bağlantı yakalamak istiyorum. Arşivdeki desenler, gelecek sezonların trend araştırmaları, renkler, müşterilerin arayışları, bunların koleksiyonlara dahil edilmesi, bir yandan müşterilere gidip sunumlar yapmak derken birden akşam oluyor. Malum yaz aylarındayız, oğluş tatilde, kuzenleri geliyor, evde kalabalık, bir curcuna. Öyle keyifli ki ! Bir kaç günlüğüne oğluşu da alıp gittler de, ev dört duvar çok tatsız geldi bize. Sanırım İtalyan aileleri gibi kalabalık hanelerde kalabalık sofraları seviyorum.

Bu arada kalabalık sofraların kilo aldırdığını da söylemeliyim. Acil önlem alıyorum.

Şimdi Mango ve Zara'nın peşindeyim. Mango'nun açmayı planladığı yeni mağaza  adedi de iştah açıcı. Geçtiğimiz günlerde de büyük yerel markalardan biri geldi, mayo ve bikini koleksiyonlarına başlayacaklarmış ama söylemeyeyim sürpriz !

Oğluş ! Offf... 6 yaş baldan tatlıymış. İştahı da açıldı, çenesi hiç durmuyor, ya bir şeyler yiyor, ya bir şeyler söylüyor. İlk fırsatta incilerini yazacağım buraya. Ancak geçtiğimiz günlerde İngilizce bilmeyen halası bir kaç bildiği kelimeyi oğluşa sorarken, bizimkinin flovır kelimesi sorulduğunda, flauvır diye sorsaydın çiçek derdim ama bunu bilemedim demesi gözlerimizden yaş getirdi. Ukala velet !

Yeniden yaz okuluna başlayacak. O zamana kadar her gün havuza girip yüzme derslerine hazırlandı. Ama burada şen şakrak olan bay ayrıkotu, iş ona bir şey söylenmeye gelince suratını asıp yüzme derslerine katılmayabilir. Kendine münhasır, ve bu aralar fazlasıyla başına buyruk bir çocuk oldu. Sanki 6 değil de 16 yaşında. Kuzenleri ile amcasına gidip erkek erkeğe kalmak istiyor. Ne zaman büyüdü ???  

Bu aralar tek sıkıntım arkadaşlarıma zaman ayıramamam. Ama o da zamanla düzene girecek. Kendime vakit ayırabildiğim zamanlarda ya kitap okuyor, ya nette bir kaç dizi izliyor, ya da bloga, daha çok moda mutfağına yazı yüklüyorum. 

Bir de şu indirimler beni mahvetti ki, o konuyu açmadan kapayalım ...

Hiç yorum yok: